راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه بیت‌کوین کسب‌وکار یک کفش فروش ایرانی را دگرگون کرد؟

یک فروشگاه کفش ایرانی راهی جدید برای فروش کالاهایش پیدا کرده‌است و آن فروش محصولاتش در خارج از کشور با استفاده از بیت‌کوین است. این فروشگاه اینترنتی توسط سه برادر اداره می‌شوند که می‌خواهند کسب‌وکار پدرشان را جهانی کنند و گسترش دهند. پایگاه اینترنتی کوین دسک از ابتکار این فروشندگان ایرانی برای فروش کفش‌های دست ساز خود با استفاده از پول دیجیتال یا بیتکوین خبر داد و نوشت: آنها به این ترتیب می‌توانند محصولات خود را به همه جا ارسال و پول آن را دریافت کنند.

shoes-bitcoin2-way2pay-92-08-15

کوین دسک از تاجران ایرانی خبر می‌دهد

به گزارش پایگاه اینترنتی کوین دسک که پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌کوین است، یک سایت مهم تجارت الکترونیک که هفته گذشته شروع به کار کرد، در معاملات خود تنها بیتکوین (واحد پولی الکترونیک) قبول می‌کند، زیرا بیشتر مشتریان خارجی این سایت نمی‌توانند پول دیگری را پرداخت کنند. زمینه فعالیت فروشگاه کفش ایرانی، تجارت کفش‌های ایرانی است، تجارت 70 ساله فروش کفش‌های دست‌ساز ایرانی که در اصفهان تولید می‌شوند.

.

بیت‌کوین به ایران راه پیدا کرد

مالکان فروشگاه کفش‌های ایرانی از اینکه می‌توانند کالاهای خود را به همه جا ارسال کنند خوشحالند، اما پرداخت پول کالاها یک مشکل محسوب می‌شود. به دلیل موضوعات سیاسی، کانال‌های معمول تجارت الکترونیک برای تجار ایرانی بسته شده است. تنها راه پرداخت، پرداخت نقدی و یا پرداخت قابل مبادله به صورت آسان با استفاده از پول دیجیتال است.
این سایت فروش کفش‌های ایرانی که معاملات آن تنها با بیتکوین انجام می‌شود، در روز اول تنها توانست 4 جفت کفش به فروش برساند. رئیس این سایت گفت: «بر اساس معیارهای من این فروش خوبی است.» موفقیت این فروشگاه الکترونیک در کل هفته اول ادامه داشت.  وی افزود: «ما تاکنون با استفاده از بیتکوین 10 جفت کفش فروخته‌ایم. این راهی است که ما تاکنون تجربه نکرده‌ایم.»

shoes-bitcoin1-way2pay-92-08-15

.

اداره‌کننده‌گان این فروشگاه چه کسانی هستند؟

این فروشگاه الکترونیک فروش کفش ایرانی در حال حاضر توسط 3 برادر فعالیت می‌کند که مایل به گسترش حرفه‌ای هستند که پدرشان آن را آغاز کرده است.  آنها رمز موفقیت خود را پس از هفتاد سال تولید تمرکز بر روی کیفیت می‌دانند. فروشگاه کفش ایرانی در اصفهان و نزدیک میدان امام واقع شده است اما هم اکنون گستره مشتریانش جهانی شده است و به دنبال بازارهای بزرگ‌تر و افق‌های جدیدی هستند.
فروشگاه اینترنتی کفش ایرانی در حال حاضر، کیف‌های دستی چرمی، کیف پول و کفش برای خانم‌ها و کفش‌های مردانه در 7 طرح برای فروش عرضه می‌کند. همه قیمت‌ها به دلار آمریکا است و از حدود 80 دلار شروع می‌شوند. در سایت راهنمای سایز کفش کشورهای مختلف نیز دیده می‌شود تا خریداران به راحتی بتوانند کالای موردنظر خود را پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.