راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات در اینترنت‌بانک پارسیان + لیست خدمات جدید

parsianbank-way2pay-911120بانک پارسيان با هدف توسعه و ارتقای سطح کمی و کيفی خدمات بانکداری الکترونيک و با هدف سرعت بخشیدن به دسترسی و تسهيل هرچه بيشتر ارايه خدمات برای مشتريان گرانقدر، سرويس اينترنت‌بانک جديد خود را راه اندازی کرد.

در سامانه جديد اينترنت‌‌بانك پارسيان، علاوه بر سرويس‌هايي که در بخش خدمات ويژه در گذشته ارائه می‌شد، امکانات جديدی مانند پرداخت اقساط تسهيلات که پيش از اين به صورت الکترونيک وجود نداشت به اين سامانه افزوده شده است. با استفاده از سامانه جديد؛ اولين تغييری که ديده می‌شود، ورود به سامانه با کد کاربری و رمز ورود، بدون نياز به ورود با شماره مشتری است. به عبارت ديگر در فضای جديد لزومي ندارد که کد کاربری همان شماره مشتری کاربر باشد و کاربر می‌تواند پس از اولين ورود (که در اولين ورود نام کاربری همان شماره مشتری است) کد کاربری و رمز مورد نظر خود را انتخاب کند.

پس از ورود موفق کاربران محترم به سامانه، صفحه اصلی را مشاهده می‌کنند که شامل فهرستی از سرويس‌های ارائه شده در سمت راست صفحه و لينکهای پر کاربرد در سمت چپ اين فضا مانند: صورتحساب و توضيحاتی در مورد آنها است که اين فضا برای کاربرانی که با اين سامانه آشنايی ندارند بسيار مفيد است. در زير با برخي ويژگی‌های جديد اضافه شده به اين سامانه آشنا می‌شويد:

.

سپرده‌ها در يک نگاه (صورتحساب)

در سامانه جديد، سپرده‌ها بر اساس نوع، گروه بندی شده‌اند و دسترسي به آنها پس از انتخاب گروه مربوط امکان پذير است. در صفحه فهرست سپرده ها، با قرار گرفتن بر روی هر سپرده، خلاصه‌ای از وضعيت سپرده نمايش داده می‌شود و همچنين بوسيله آيکون‌هايی که در مقابل هر سپرده قرار دارد می‌توان به نمايش ريز گردش سپرده، نمايش ماهانه گردش سپرده(جديد) و تنظيم برای گزارش دوره‌ای (جديد) دسترسي داشت. شايان توجه است با انجام هر تراکنش، تمامی اطلاعات ياد شده، به روز می‌شود.

.

افتتاح سپرده (جديد)

اين امکان قبلاً در سامانه تکميلی خدمات ويژه وجود داشت. در اين سرويس کاربر می‌تواند با انتخاب نوع ارز و گروه سپرده، نوع سپرده مورد نظر خود را جستجو کرده و نسبت به افتتاح حساب با توجه به شرايط ذکر شده در شرح حساب، اقدام کند.

.

تماس‌ها (جديد)

با استفاده از اين سرويس می‌توان اطلاعات بانکی (شماره کارت، تسهيلات، سپرده و شبا) افرادی را که به تکرار به حساب آنها وجه واريز می‌شود، يا تسهيلات آنها پرداخت می‌گردد، وارد نمود تا انتقال وجه و يا پرداخت تسهيلات، با سهولت بيشتری انجام شود.

.

انتقال وجه

اين سرويس در اينترنت‌بانک جديد بسيار جامع‌تر و کاربردی‌تر از قبل ارائه شده است و دارای امکانات جديدی مانند انتقال کارت به کارت شتابی، انتقال کارت به سپرده، انتقال بين بانکی پايا عادی و دسته‌ای و … می‌باشد. تفکيک و توضيح در مورد هر يک از سرويس‌های انتقال وجه، استفاده از آن را تسهيل نموده‌است.

.

گزارش(جديد)

با استفاده از اين سرويس می‌توان از انتقال وجه مستمر، انتقال وجه بين بانکی پايا و تراکنش‌های کارت و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف، گزارش تهيه نمود. تنظيم گزارش دوره‌ای سپرده نيز از امکانات اين سرويس است.

.

مديريت چک

اين سرويس که در اينترنت بانک قبلی هم وجود داشت، بسيار جامع‌تر و کاربرپسندتر ارائه شده است. همچنين مشاهده چک‌های واگذار شده به حساب به آن افزوده شده است. شايان توجه است سرويس ثبت چک قبل از وصول، در داخل گزارش دسته چک و در جزئيات چک‌ها قرار گرفته است.

.

مديريت تسهيلات(جديد)

چنانچه کاربری تسهيلاتی را از بانک پارسيان دريافت کرده باشد با استفاده از اين سرويس می‌تواند مشخصات آن را مشاهده نمايد و همچنين برای پرداخت اقساط خود و يا افراد ديگر از اين سرويس استفاده نمايد.

.

مديريت کارت(جديد)

اين سرويس که پيش از اين در سامانه تکميلی خدمات ويژه ارائه می‌شد در اينترنت بانک جديد، دارای قابليت‌های جامع‌تری از جمله امکان انتقال وجه از کارت به سپرده، مشاهده صورتحساب، تغيير رمز و… است.

.

پرداخت (جديد)

پرداخت‌های کارتی از ديگر امکانات جديد اينترنت بانک است و امکاناتی همچون سرويس‌های پرداخت مانند: پرداخت قبض، خريد شارژ کارت تلفن همراه، کمک به موسسات خيريه و پرداخت با شناسه مانند: پرداخت اقساط ليزينگ و … را فراهم می‌نمايد.

منبع: بانک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.