راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آیا Square Cash اسطوره پرداخت می‌شود؟

چگونه خواهد بود اگر فرستادن پول برای دیگران به سادگی ارسال ایمیل باشد؟ این کاری است که Square Cash می‌کند و امروزه هر فردی در آمریکا حتی با کارت Debit می‌تواند از طریق ایمیل برای دیگران پول نقد ارسال کند. تمام کاری که شما باید بکنید این است که به دوستتان ایمیل بزنید، در بخش Subject مبلغ مورد نظر را بنویسید و ایمیل cash@square.com را هم CC کنید.

Square برنامه‌های آیفون و اندروید را هم برای این سرویس توسعه داده است. این برنامه‌ها هم سادگی و ساختار اصلی سرویس را حفظ کرده‌اند. وقتی شما برنامه را باز می‌کنید با شمارنده‌ای روبه رو می‌شوید که از شما مبلغ را به دلار درخواست می‌کند. سپس این مبلغ توسط این برنامه به یک ایمیل که cash@square.com در آن سی سی شده است منتقل می‌شود. نام دوست را بنویسید و کلمه Send را بزنید.

برنامه‌های پرداخت موبایلی مثل PayPal یا سرویس‌هایی مثل Chase QuickPay چندین مرحله برای کامل کردن چنین درخواستی از کاربر وقت می‌گیرند اما Square Cash با ساختار مینیمالی خود ظاهرا تمایز بسیاری با دیگران ایجاد کرده است. مسوولان square می‌‌گویند که ایده این محصول کاهش اضطراب ناشی از ارسال پول (مشکلات احتمالی ناشی از فرآیندهای پیچیده) بوده است. به همین دلیل هیچ اجباری برای ساخت حساب، نام کاربری و پسورد توسط کاربر صورت نمی‌گیرد. وقتی شما یک Debit Card را به Square Cash اضافه می‌کنید این برای همیشه به ایمیل شما متصل می شود. هیچ تنظیمی برای اکانت یا رابط کاربری وجود ندارد. همچنین هیچ مرحله تایید دریافت پول Accept Money هم در کار نخواهد بود و پول بلافاصله به حساب شما واریز می‌شود.

منبع: آی تی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.