راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهره برداری از کیوسک‌های بانک اقتصاد نوین در نمایشگاه بین‌المللی تلکام

eghtesadNovinچهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام 2013) صبح روز پنجشنبه 4 مهر ماه با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح گردید و در روز یکشنبه 7 مهر ماه، به کار خود پایان داد.

«شرکت پرداخت نوین آرین» با حضور در غرفه همراه اول، با نصب و راه‏ اندازی کیوسک‌های بانک اقتصاد نوین، خدمات مختلف همراه اول از جمله ارائه و پرداخت صورتحساب، خرید شارژ، فعال سازی سرویس‌ها و عرضه اطلاعات مختلف در خصوص خدمات این اپراتور را بر روی این کیوسک‌ها ارائه کرده که مورد استقبال مراجعه ‏کنندگان قرار گرفت.

حضور فعال شرکت پرداخت نوین و کارایی کیوسک‌های بانک اقتصاد نوین به گونه‏‌ای بود که علاوه بر رضایت بازدیدکنندگان، مورد تقدیر مکتوب مدیر خدمات مشتریان همراه اول قرار گرفت.

کیوسک خدمات بانکی با تجهیز و بهره‏‌گیری از ابزارهای متعدد اعم از کارتخوان، بارکدخوان، چاپگر و صفحه نمایش لمسی با اتصال به شبکه پرداخت شاپرک، امکانات مورد‏نیاز را مانند یک شعبه دایمی و فعال در دسترس کاربران قرار داده و به جهت محیط نرم افزاری مناسب خود، نظر مشتریان و کاربران را تأمین می‏‌نماید. این دستگاه با امکان پذیرش انواع کارت‌های بانکی عضو شتاب انجام اموری چون پرداخت قبوض، خرید مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک، دریافت شناسه شبا، پرداخت انواع قبوض و عوارض شهری، خرید شارژ تلفن همراه، خرید بلیط اتوبوس بین‏ شهری و . . . را در تمامی ساعات شبانه روز ممکن می‏‌سازد.

منبع: شرکت پرداخت نوین آرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.