راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مهلت حضور در اولین دوره مسابقات فوتسال جام روابط‌عمومی‌ها تمدید نخواهد شد

10 مهر 92 آخرین مهلت اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات فوتسال جام روابط‌عمومی‌ها است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ستاد برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام روابط‌عمومی‌ها با صدور اطلا‌عیه‌ای ضمن اعلام مطلب فوق، اضافه کرده است: با یاری خداوند متعال، باشگاه مدیریت ارتباطات در اولین گام برای ارائه خدمات فرهنگی و سلامت به همکاران محترم شاغل در حوزه‌های رسانه، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی، بازاریابی و روابط‌عمومی برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام روابط‌عمومی‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

از آنجایی که پیش از این 10 مهر ماه 1392 به عنوان آخرین مهلت اعلام آمادگی برای حضور در این مسابقات، ذکر شده بود به استحضار مخاطبان محترم باشگاه می‌رساند با توجه به استقبال خارج از تصور برگزارکنندگان و قطعی شدن حضور 16 تیم از روابط‌عمومی‌های بخش‌های یاد شده و همچنین تقاضاهای بعدی برای حضور در این مسابقات، مقرر شد صرفاً تا تاریخ 10 مهر ماه تیم‌های داوطلب، آمادگی خود را به دبیرخانه باشگاه اعلام نمایند. کمیته تربیت‌بدنی باشگاه نیز تا تاریخ 20 مهر ماه علاوه بر تکمیل فرآیند ثبت‌نام تیم‌ها، امکان افزایش تعداد تیم‌ها و برگزاری شایسته‌تر مسابقات را بررسی خواهد کرد. اولویت حضور در مسابقات با تیم‌هایی است که مراحل ثبت‌نام را بطور کامل انجام داده باشند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در مسابقات می‌توانند فرم‌ها و اطلاعات ثبت‌نام را از سایت باشگاه مدیریت ارتباطات دریافت کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88931914 تماس حاصل نمایند.

منبع: روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.