راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل

شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب فارسی تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند. پیش‌تر این زمان تا اول مهرماه بود. بعد از برگزاری موفق اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب در سال گذشته، مجریان این همایش تصمیم گرفته‌اند این بار نخستین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب فارسی را برگزار کنند.

.

برگزاری اولین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب

با برگزاری اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب در سال گذشته و ارائه موضوعاتی درباره برنامه‌نویسی موبایل در پلتفرم iOS و اندروید، کاربردپذیری، رابط کاربری، درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌های موبایل و… تیم برگزاری این همایش تصمیم گرفته‌اند اولین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب فارسی را برگزار کنند. این جشنواره به برنامه‌نویسان iOS، اندروید و ویندوزفون و همینطور طراحان سایت‌های موبایل‌وب و ریسپانسیو کمک خواهد کرد با معرفی و ارسال اپلیکیشن یا سایت خود به دبیرخانه جشنواره، خود را وارد رقابت با طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها کرده و در نهایت بعد از داوری توسط کارشناسان، رای‌های مردمی و رای‌های دیگر توسعه‌دهندگان عنوان بهترین اپلیکیشن سال فارسی و همچنین بهترین سایت موبایل وب فارسی را کسب کنند.

jashnvare-mobile.92-02-07-way2pay

.

نحوه داوری و انتخاب برترین اپلیکیشن‌ها

میلاد احرامپوش دبیر این جشنواره درباره نحوه داوری و انتخاب برترین اپلیکیشن‌ها گفت: هدف ما از برگزاری این همایش رشد و توسعه اپلیکیشن‌های فارسی بوده و امیدوارم این رقابت در نهایت به این نتیجه منتهی شود. اما روند بررسی و داوری بدین صورت است که ما پارامترهای زیر را در هر اپلیکیشن توسط داورانمان که افراد خبره در هر بخش هستند مورد بررسی قرار خواهیم داد. این بخش‌ها نیز عبارتند از رابط کاربری، کاربردپذیری و تجربه کاربری، خلاقیت، محتوا اپ، برنامه نویسی و ایده تجاری.

وی گفت : در نهایت ما در هر پلتفرم اپ‌ها را در ۶ مورد فوق توسط داوران مورد بررسی قرار داده و بهترین اپ در هر پلتفرم طبق معیارهای بالا انتخاب خواهند شد. اما توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشنی که در سیستم جشنواره ثبت کرده باشند و مورد تایید دبیرخانه جشنواره قرار گرفته باشد نیز می‌توانند به سایر اپلیکیشن‌ها در مدت داوری امتیاز داده تا بهترین اپلیکیشن‌ها از نظر توسعه‌دهندگان نیز انتخاب گردد.

احرامپوش در پایان گفت: ما رای‌های مردمی را نیز در نظر خواهیم داشت تا اپلیکیشن‌های پرطرفداری که کاربران زیادی دارند با دعوت از کاربران خود بتوانند عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن از نظر مردم را کسب نمایند. ضمنا بخشی را به عنوان موبایل‌وب برای افراد طراح قرار گرفته که با ثبت سایت‌های ریسپانسیو و یا موبایل وب خود در این بخش نیز با دیگر افراد طراح رقابت نمایند.

مدت زمان فرصت شرکت در این جشنواره در ابتدا تا ۱ مهر ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و برنامه‌نویسان از این جشنواره این مدت تا ۱۵ مهر ماه تمدید شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره مراجعه کرده و یا سوالات خود را به پست‌الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به آدرس Contact@iranappfest.com ارسال کنید. امیدواریم این اولین تجربه با کمک برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ایرانی به خوبی و موفقیت برگزار شود.

منبع: آی‌تی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.