راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه اینترنتی بانک سامان راه‌اندازی شد

فروشگاه اینترنتی بانک سامان با هدف بهره‌برداری راحت‌تر، کاربران وب‌سایت بانک سامان از خدمات خرید اینترنتی، فعالیت خود را آغاز کرد. در فاز نخست، فروشگاه اینترنتی این بانک امکان پرداخت قبوض، شارژ سیم‌کارت تلفن اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را به تمام دارندگان کارت‌های عضو شتاب فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی بانک سامان از پنجم شهریور 92 افتتاح شده و از طریق فروشگاه اینترنتی بانک سامان به نشانی shop.sb24.com در دسترس کاربران قرار گرفته است. مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 به‌صورت بیست‌وچهارساعته پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات احتمالی مشتریان است.

.

فروشگاه اینترنتی بانک سامان

بانک سامان در راستای توسعۀ فرهنگ بانکداری الکترونیک و با هدف افزایش راحتی، امنیت و سرعت شهروندان ایرانی در بهره‌برداری از خدمات اینترنتی، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است. این خدمت امکان پرداخت قبوض، خرید انواع شارژ تلفن همراه و کارت‌های هدیۀ بانک سامان را در طرح‌ها و مبالغی متفاوت، بدونِ نیاز به جابجایی پول نقد به تمامی افراد، چه مشتری بانک سامان باشند یا نباشند، ارائه می‌دهد.

برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی بانک سامان لازم نیست در یک زمان مشخص، در مکان خاصی حضور داشته باشید؛ بلکه تنها با دسترسی به اطلاعات کارت خود و شبکۀ اینترنت می‌توانید وقت و هزینۀ کمتری صرف کرده و بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی، خرید خود را باصرفه‌تر و آسان‌تر انجام دهید.

saman-shop-way2pay-92-06-13

اطلاعاتی که به هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی بانک سامان لازم دارید:

شمارۀ کارت: شمارۀ ۱۶ رقمی که روی کارت شما درج شده است.

رمز خرید اینترنتی (رمز دوم) کارت: برای دریافت رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم که برای خریدهای اینترنتی استفاده می‌شود به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانکِ صادرکنندۀ کارت مراجعه کرده و از طریق گزینۀ مربوط به «عملیات رمز» یا «تغییر رمز»، رمز خرید اینترنتی خود را دریافت کنید.

کد CVV2: این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌های بانکی درج می‌شود و به‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد برای کارت‌های بانک سامان ۳ رقمی است.

تاریخ انقضای کارت: تاریخ انقضا، روی تمام کارت‌های بانک سامان درج شده است.

تلفن همراه: با ثبت شمارۀ تلفن همراه، رسیدِ خرید اینترنتی از طریق پیامک برای شما فرستاده می‌شود.

پست الکترونيک: با ثبت پست الکترونيک، درصورت امکان، رسیدِ خرید اینترنتی برای شما فرستاده می‌شود.

( ثبت پست الکترونيک ضروری نیست و شما می‌توانید در صورت تمایل پست الکترونيک خود را وارد کنید. )

.

توصیه می‌شود برای خریدی امن‌تر، در زمان وارد کردن اطلاعات از صفحه‌کليد‌( مجازی استفاده کنید. همچنین پس‌از وارد کردن تمامی اطلاعات مربوط به کارت و خرید، تصویر یک عبارت که ترکیبی از اعداد و حروف است، برای شما نمایش داده می‌شود؛ برای تکمیل فرایند خرید، لازم است این تصویر به درستی وارد شود.

چنانچه به‌دلیل بروز مشکل در فرایند پرداخت، بی‌آنکه خرید شما انجام گیرد پول از حساب شما کسر شود، با مرکز سامان ارتباط به شمارۀ ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.