راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از کیوسک و سرویس جدید تلکام سافت با حضور نماینده ولی فقیه

Kiosk-&-Software-telecomsoft-way2pay-92-05-15aوب کیوسک بانکی موسسه قرض الحسنه راسخون با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد.

وب كيوسك بانكي مؤسسه راسخون با حضور حجت الاسلام و المسلمين محمدي ، نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه ، در شعبه مركزي اين مؤسسه رونمايي شد. از طريق اين کیوسک كه قرار است در تمام ادارات استاني و شهرستاني سازمان اوقاف و در آينده در تمام امامزادگان و بقاع متبركه راه اندازي شود، امكان پرداخت الكترونيكي اجارات ، نذور و كمك‌هاي مردمي فراهم مي‌شود.

اين طرح جديد در راستاي خدمت رساني بهتر به مستاجران موقوفات و عموم مردم با همكاري بانك ملي ايران اجرا مي شود و داراي قابليت هايي از جمله؛ امكان پرداخت قبوض، اجاره‌ها و پذيره‌هاي سازمان اوقاف بصورت الکترونیکی، انجام امور بانكي همچون كارت به كارت، دريافت صورتحساب و مانده حساب است و در آينده نيز امكان دريافت بليت اتوبوس، صدور كارت هديه و لينك شدن به سایت مؤسسه راسخون و سازمان اوقاف در آن فراهم مي شود.

گفتني است ، حجت الاسلام و المسلمين محمدي در اين مراسم ضمن تشكر از تلاش هاي صورت گرفته در اين راستا اظهار داشت: ضروري است در روزهاي ابتدايي اجراي اين طرح ، آموزش هاي لازم به مستاجرين و مردم مراجعه كننده به اين سيستم ارائه شود تا اين طرح كه در راستاي تكريم ارباب رجوع و تسهيل خدمت رساني به مردم است، موجبات رضايت مندي ارباب رجوع فراهم شود.

Kiosk-&-Software-telecomsoft-way2pay-92-05-15

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.