پرداخت

پرداخت تلفنی انواع قبوض شهری با سامانه ۲۰۰۰

نوشته شده توسط مهشید مظلوم

با راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ توسط شرکت مخابرات استان تهران، امکان پرداخت غیرحضوری تمامی قبوض پرداختی ( تلفن ثابت و همراه، آب و فاضلاب، برق، گاز) از طریق این سامانه امکان‌پذیر شد. مخابرات استان تهران با توجه به تجربه راه اندازی سامانه ۱۸۱۸ در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ را با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان استان تهران و البرز راه اندازی کرده است.

عدم محدودیت در پرداخت قبوض، دسترسی آسان، امنیت و اطمینان خاطر برای مشترکین از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه تلفنی اعلام شده است. از برنامه‌های آینده این سامانه، فروش شارژهای اعتباری تلفن همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) است.

 منبع: مهر

درباره نویسنده

مهشید مظلوم

۱۱ دیدگاه

  • با سلام
    من ۲ بار از طریق این سامانه قبض پرداخت کردم و هر دوبار در حقم بدقولی صورت گرفته و بیش از ۴۸ ساعت تا وصل تلفن از حالت یکطرفه طول کشیده است و هیچ ارگان و شرکتی پاسخگو نبوده و همین الان ۳۵ ساعت گذشته و هنوز وصل نشده و مطمئنم که تا ۷۲ ساعت هم وصل نمیشود .
    هرجا تماس گرفتم گفتند به ما مربوط نمیشود و دعا کردند که انشاالله وصل میشود .

  • سلام
    من با این شماره قبض تلفن پرداخت کردم والان بعد از بیست روز تلفن قطع شده ب علت پرداخت نکردن قبض حالا باید به کجا مراجعه کنم یا شماره تلفنی برای تماس هست؟

  • من با این سامانه پرداخت کردم نوشت سرویس دهی امکانپذی نیست اما از حساب پول برداشت کرده به کجا مراجعه کنیم . یا شماره تماسی نداره؟؟ با تشکر

  • وصل شدن تلفن تنها گزینه پرداخت قبض به روز ، بدهی بطور کامل صفر میکنه و تلفن وصل میشه

    پیگیری میخواست:
    اگه دوباره مراحل پرداخت انجام بدی ، اعلام میکنه این قبض قبلا توسط سامانه پرداخت شده، کد پیگیری اعلام میکنه

  • از طریق سامانه ۲۰۰۰ تلاش شد پرداخت شود ودو بار هم تکرار کردم ولی ناموفق بودم تصور میکنم سامانه هنوز کار دارد.توصیه میشود وقتی از کارکردش اطمینان حاصل شد وقت مردم را بگیرید

    • متاسفانه این سامانه درست کار نمی کند بیشتر از چندین بار با این شماره تماس گرفتم ولی یکسره بوق مشغولی میزند و اصلا به اپراتور وصل نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید