راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پاسارگاد به مشتریانش آموزش بانکداری مجازی می‌دهد

 خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر که بانک‌ پاسارگاد به مشتریان در شعبه‌ها به هزینه خود، آموزش بانکداری مجازی می‌دهد، گفت: بانک‌‌پاسارگاد به عنوان بانکی پیشتاز در ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین به عنوان اولین بانک در کشور که خدمات بانکداری مجازی را ارایه داده‌است، فرهنگ‌سازی و آموزش در مورد طریقه بهره‌مندی از این خدمات را از مسئولیت‌های خود می‌داند. تا آنجا که از سال 1389 تا 1391، با برگزاری بیش از 3 هزار دوره، به بیش از 30 هزار نفر از مشتریان به هزینه خود آموزش بانکداری مجازی داده‌است.

بانک‌پاسارگاد به عنوان یک بانک‌ سبز، با برگزاری این دوره‌ها و تلاش برای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با سرعت و کیفیت بالا، گام اساسی در جهت کاهش آلودگی محیط‌زیست، کاهش رفت‌و آمدها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه هم‌میهنان و … برداشته‌ است. این بانک اعتقاد دارد آگاهی مردم از خدمات بانکداری مجازی اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به عدم فرصت، مشتریان بتوانند بدون مراجعه به شعبه‌ها کلیه نیازهای بانکی خود را برطرف سازند. وی در پایان گفت: آموزش بانکداری‌ مجازی به مشتریان در شعبه‌ها همچنان ادامه دارد و هم‌میهنان علاقمند می‌توانند برای بهره‌مندی از این دوره‌ها، به شعبه خود مراجعه کنند.

مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 و همچنین سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرات و پاسخ به سوالات هم‌وطنان است.

منبع: بانک پاسارگاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.