راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی رصد عملیات بانکی در شعب بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد: با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی همه تراکنش‌ها و عملیات بانکی در تمامی شعب قابل رصد بوده و ذینفع آن قابل شناسایی است.

دانیالی با بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات لازم را انجام داده‌ایم که تا پایان سال جاری کربنکینگ را به طور کامل در بانک محقق کنیم و به همین دلیل همه سپرده‌ها و بسیاری از عقود به صورت روزانه و لحظه‌ای قابل دسترسی است. با توجه به گسترش سیستم‌های الکترونیکی دیگر به روش گذشته نمی‌توان بر فعالیت بانک و مجموعه نظارت کرد و در بخش نظارت، روش‌های قدیمی جوابگوی نیاز امروز نیست به همین دلیل ضرورت راه‌اندازی این سامانه بسیار احساس می‌شد.

دانیالی همچنین با اشاره به تامین منابع از سوی صندوق توسعه ملی گفت: سال گذشته از طرف این صندوق رقمی بالغ بر 7.1 میلیارد دلار به بانک ما اختصاص یافت که 6.5 میلیارد دلار آن به صورت تسهیلات ارزی و 200 میلیون دلار به صورت سپرده ارزی و 400 میلیون دلار معادل ریالی بود و ما به عنوان بانک صنعت و معدن بنا داریم که قراردادهای سال قبل را ارتقا دهیم تا بتوانیم بیشتر در خدمت صنعتگران باشیم.

وی با بیان این‌که از 6.5 میلیارد دلار سال گذشته حدود 3.2 میلیارد دلار قرارداد امضا شده گفت: منابع دیگری که بانک‌های تخصصی به آن تکیه می کنند خطوط اعتباری است که سال گذشته با همکاری خوب بانک مرکزی مبلغ خوبی از طریق این خطوط در اختیار ما قرار گرفت که امسال هم بخش اعظم این خطوط را تمدید کردند که با تمدید بیشتر این خطوط، صنعتگران و کارآفرینان منابع بیشتری خواهند داشت.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.