راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در آزادراه تهران-پردیس به جای پول مردم به آنها فیش می‌دهند!؟

ایلنا نوشت: «در یك اقدام بی‌سابقه و غیرقانونی باجه‌های عوارضی در آزادراه تهران- پردیس به‌جای مابقی پول مردم‌، فیش‌هایی با مبالغ 200 تومانی كه خود چاپ كرده‌اند به رانندگان می‌دهند.»

این دیگر چه مدلی است؟

مسئولین مربوطه در آزادراه تهران- پردیس اقدام به چاپ پول به‌صورت فیش کرده‌اند. به این صورت است كه در باجه‌های عوارضی این آزادراه‌ به جای بقیه پول رانندگان فیش‌های 200 تومانی می‌دهند كه به مثابه پول است و برروی آن هم‌ نوشته شده كه این قبض در آزاد‌راه تهران- پردیس دارای اعتبار است. برخی از رانندگان به این اقدام اعتراض كردند و برخی هم اظهار می‌داشتند شاید تا چندماه آینده هم از این جاده عبور نكنند ولی مسئولان باجه از دادن پول خودداری می‌كنند.

avarezi-pardis-way2pay-92-03-28

اینجا همه چی غیرقانونیه

جمشید پژویان رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سوال كه آیا این اقدامات در آزادراه تهران -پردیس قانونی است یا خیر؟ گفت: افزایش بهای عوارضی آزادراه‌ تهران پردیس، چاپ قبض به جای پول، گرفتن عوارضی در هنگام خرابی جاده همگی از اقدامات غیرقانونی در این آزادراه است. پژویان اظهارداشت: این آزادراه حق ندارد به جای بقیه پول مردم قبض چاپ كند شاید رانندگان نخواهند كه از این قبض استفاده كنند در هر صورت اقدام پیمانكار این آزادراه كاملا غیرقانونی است.

رئیس شورای رقابت اضافه كرد: مطمئنا ما افزایش بهای عوارضی این آزادراه و همچنین قبض صادر كردن آنرا بررسی كرده و ضمن اعلام به وزارت راه با این موضوع برخود می‌كنیم. وی در پایان خاطرنشان كرد: مردم و رانندگان كه به موضوعات آزادراه‌تهران – پردیس شكایت دارند می‌توانند با شورای رقابت تماس گرفته و در بخش شكایات، مسایل خودرا مطرح كنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.