راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک کارآفرین با محصولات جامع بانکداری الکترونیک در 92 می‌آید

کاظمی دینان با اعلام راه‌اندازی سامانه موبایل بانکینگ بانک کارآفرین در ماه‌های آینده، گفت: در تلاشیم تا سرویس جامع و کاملی ارائه دهیم که شبیه به سرویس بانک‌های دیگر نباشد.

غلامرضا کاظمی دینان، مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در نخستین جلسه بانک کارآفرین با اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران ضمن اعلام برنامه‌ها و اهداف بانک کارآفرین در حوزه بانکداری الکترونیک در سال 92 گفت: مردم ما به شدت پذیرای خدمات بانکداری الکترونیک هستند و بانک کارآفرین به عنوان یکی از بانک‌های مورد اعتماد مردم سعی دارد در سال 92 خدمات جامعی در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری موبایلی ارائه کند.

kazemi-dinan-karafarin-way2pay-92-03-21-a

وی در ادامه تاکید کرد یکی از اهداف بانک کارآفرین در سال 92 ارائه بانکداری خصوصی به شکلی متفاوت از آنچه تاکنون در کشور اجرا شده است. بانک کارآفرین در تلاش است تا بانکداری شرکتی و خصوصی را به شکل جهانی آن و منطبق با استانداردهای جهانی ارائه کند.

مدیر روابط عمومی بانک کارآفرین با اشاره به رشد 30 سپرده این بانک در سال گذشته، گفت: افزایش 50 درصدی برای رشد سپرده‌های این بانک پیش‌بینی شده که امیدواریم به این هدف تا پایان سال دست یابیم.

غلامرضا کاظمی دینان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی منابع بانک کارآفرین در سال ۹۱ اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌، افزایش ۵۰ درصدی برای رشد سپرده‌های بانک پیش‌بینی شده که امیدواریم تا پایان سال محقق شود. 

مدیر روابط عمومی و بازاریابی با اشاره به توسعه کارت‌خوان‌ها و خدمات الکترونیک این بانک گفت: تاکنون حدود ۳ هزار و ۴۹۷ کارت‌خوان کارآفرین در نقاط مختلف کشور نصب شده، اما با توجه به نیازهای موجود، برنامه‌ریزی لازم به منظور افزایش گسترده این خدمات در حال انجام است.

وی در این باره تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه احراز هویت چندعامله، انتقال سه‌وجهی در شبکه شتاب، ارائه خدمات بن‌کارت، انتقال وجه بین بانکی (پایا) در اینترنت بانک، عضویت و ارتباط با شبکه شاپرک از اقدامات دیگر بانک کارآفرین در سال ۹۱ بوده است.

kazemi-dinan-karafarin-way2pay-92-03-21

وی اقدام دیگر را راه‌اندازی سیستم رتبه‌بندی مشتریان در بانک کارآفرین عنوان کرد و گفت: تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی براساس این سیستم رتبه‌بندی می‌شوند و مشتریانی که به ازای تسهیلات دریافتی و وثیقه‌های نقدی در اختیار بانک قرار می‌دهند، از این امر مستثنی هستند.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی در خصوص ارائه تسهیلات بلندمدت توسط این بانک گفت:‌ بانک کارآفرین در بخش مشاوره و تأمین منابع مالی، آماده ارائه تسهیلات بلندمدت در قالب طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید به مشتریان است؛ بازار، ساختمان، بخش صنعت کشور ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارند که می‌توان با یک برنامه حساب‌شده از قابلیت‌های آن استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.