راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی کارت بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال با حضور تاج {گزارش تصویری}

برد شیرین ایران در روز گذشته روبروی لبنان نه تنها برای تمام مردم فروتبال دوست کشور برد شیرینی بود بلکه برای صنعت پرداخت الکترونیک کشور هم روز شیرینی بود.  روز گذشته قبل از شروع بازی ایران لبنان بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال کشور با حضور مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ، و برخی دیگر از مسئولین مربوطه رونمایی شد. حضور آقای تاج در مراسم رونمایی این کارت نشان از اهمیت و جذابیت این موضوع دارد. (راهنمای خرید بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال + سوالات متداول)

یکی از بزرگترین مزایای این کارت این است که افراد با داشتن این کارت دیگر نگران تهیه بلیت مسابقات فوتبال و ایستادن در صف‌های طولانی تهیه بلیت در روز مسابقه را ندارند.  فرد با داشتن این کارت می‌تواند از روزهای قبل برای خود به صورت اینترنتی صندلی رزور کند؛ این تنها مزیتش نیست. در این شیوه فرد می‌تواند حتی بلوک، ردیف و شماره صندلی خود را نیز خودش از قبل تعیین نماید. از همین رو دیگر نگرانی برای از دست دادن صندلی خود در جایگاه ندارد. امیدواریم با جدی گرفته شدن این طرح و راه‌اندازی آن برای عموم مردم در فصل آینده، خدمت بزرگی به عاشقان فوتبال کشور بشود.

کارت بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال کاریست از شرکت مدیریت توسعه برهان مبین. در جمع همکاران شرکت مدیریت توسعه برهان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند اتیک پارس و مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف دیده می‌شوند.

گزارش تصویری اختصاصی «راه پرداخت» از رونمایی کارت بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال با حضور آقای تاج را در ادامه مشاهده می‌کنید.

stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-a stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-b stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-c stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-d stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-e stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-f stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-g stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-hstadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-l stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-i stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-j stadium-electronic-ticket-way2pay-92-03-21-k

شرکت مدیریت توسعه برهان مبین، با هدف اجرای پروژه‌های ملی در حوزه‌های مدیریتی و فنی ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) فعالیت می‌نماید. هسته مرکزی برهان مبین، متشکل از جمعی از متخصصین دارای تجربه در حوزه ICT کشور می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.