راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک 30 میلیارد تومان برای خرید کتاب در آخرین نمایشگاه کتاب

با پایان یافتن بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ثبت یک میلیون و چهل و سه هزار تراکنش بر روی دستگاه‌های کارتخوان نصب شده در غرفه‌های این نمایشگاه حاکی از استقبال بی‌نظیر مراجعه کنندگان از خدمات پرداخت الکترونیک دارد.

در پایان دوره 12 روزه برگزاری این نمایشگاه، مجموعا تعداد 1،043،077 تراکنش خرید موفق بر روی دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران که توسط  شرکت پرداخت الکترونیک سامان نصب و پشتیبانی شده بودند، انجام گرفته است.

این گزارش می‌افزاید مجموع مبلغ تراکنش مالی موفق این دستگاه‌ها در حدود 30 میلیارد تومان می‌باشد که بیانگر رشد 5 میلیارد تومانی در مقایسه با سال گذشته است.

گفتنی است میزان استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک به ویژه در رویدادهای فرهنگی، نشانگر میزان توسعه و رشد بانکداری مدرن در جوامع به شمار می‌رود که خوشبختانه ارقام فوق حکایت از سطح بالای فرهنگ استفاده از این خدمات در کشور دارند.

سامان پرداخت به عنوان مجری انحصاری نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ضمن خسته نباشید به تمامی همکارانی که در این پروژه عظیم یاری رسان بودند، امیدوار است همانند گذشته در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات سریع و آسان پرداخت الکترونیکی به جامعه ایران کوشا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.