راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ تندیس طلایی کیفیت موسسه BID را کسب کرد

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، تولیدکننده راهکارهای فناوری اطلاعات توانسته است به عنوان اولین شرکت نرم‌افزاری در ایران، تندیس طلایی کیفیت را از موسسه Business Initiative of Directions یا BID دریافت نماید. موسسه BID با 178 کشور عضو، در شهر مادرید اسپانیا مستقر بوده و این جایزه را در راستای بالا بردن کیفیت و استاندارد عالی به شرکت‌های پیشرو در حوزه بازرگانی بین‌الملل اعطا می‌نماید.

javanmard-fanap-prize-way2pay-92-01-26 (2)

در مراسم اعطای این تندیس که در 20 اسفندماه سال 91 (9 و 10 مارس سال جاری میلادی) در شهر ژنو سوییس برگزار گردید، شرکت فناپ با رعایت و عمل به معیارهایی نظیر کیفیت، نوآوری، رهبری، برنامه‌ریزی استراتژیک و الگوگزینی مناسب توانست جایزه طلایی Century International Quality ERA Award in the Gold category را از آن خود کند. این جایزه طی فرایندی و بر اساس متد QC100 – TQM به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که استانداردهای کیفیت خدمات و محصولات و تعهد به تعالی را در سازمان خود نهادینه نموده و بطور مستمر برای بهبود خدمات به مشتریان و جلب رضایت آنها کوشش می‌نمایند.

javanmard-fanap-prize-way2pay-92-01-26 (1)

شرکت فناپ نیز به عنوان نخستین شرکت ایرانی و فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، توانست با ارائه راهکارهای جامع مالی، بیمه‌گری، خدمات ارزش افزوده تلفن‌همراه، راهکارهای پرداخت الکترونیک و راهکارهای حمل و نقل هوشمند موفق به دریافت این جایزه گردد. در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت‌های منتخب از سراسر جهان برگزار شد، آقای دکتر جوانمردی، مدیرعامل شرکت به نمایندگی از فناپ علاوه بر دریافت تندیس طلایی، لوح ‌تقدیر و گواهی‌نامه، در خصوص توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شرکت فناپ و همچنین التزام شرکت به رعایت بالاترین استانداردهای کیفی، امنیت اطلاعات، خدماتی، صنعت سبز و حفظ محیط‌زیست سخنانی ایراد نمودند.

fanap-way2pay-92-01-26

گفتنی است از موسسات ایرانی که در سال‌های گذشته موفق به دریافت جایزه کیفیت از این موسسه شده‌اند می‌توان به بانک رفاه کارگران، بانک تجارت، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران (OIEC) و بیمه کارآفرین اشاره نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.