راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک رفاه در صدد تولید نرم افزار کربنکینگ برای خود

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رفاه، ضیاء الدین حجاری در خصوص اقدامات این بانک در پیاده‌سازی بانکداری الکترونیک و برنامه‎های در دست اقدام در این راستا، به سیتنا اظهار كرد: از آنجاکه پیش نیاز ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی ایجاد زیرساخت شبکه‎ای گسترده و سامانه متمرکز بانکی است بانک رفاه با ارائه‎ سامانه خدمات بانکی متمرکز حساب‎های همراه و اتصال آن به کانال‎های مختلف پرداخت اعم از سامانه‎ کارت، تلفن‎بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک، ساتنا، پایا، خودپردازها و پایانه‎های فروش از طریق سامانه‎ متمرکز مدیریت کانال تلاش کرده است در یک ساختار و معماری استاندارد و یکپارچه، خدمات بانکداری الکترونیکی خود را توسعه داده و به مشتریان عرضه کند.

وی ادامه داد: مواردی چون تدارک و استقرار سامانه ‎ Core Banking برای پاسخ گویی بهتر و کارآمدتر به نیازهای حال و آینده، افزایش تعداد دستگاه‎های خودپرداز و تعداد پذیرندگان، توسعه پایانه‎های فروشگاهی، توسعه واحدهای الکترونیکی سلف سرویس، توسعه خدمات موبایل بانک در راستای برنامه‎ها و دستورالعمل‎های بانک مرکزی، راه‌اندازی و توسعه واحدهای ارائه‌کننده خدمات سیار، توسعه کاربرد کارت‎های اعتباری از طریق تنوع بخشی و جذاب‌سازی کسب‌و‌کار، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی اختصاصی ویژه هر مشتری حقیقی و حقوقی، ترویج استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در عموم مشتریان از طریق آموزش و فرهنگ‌سازی درون و برون سازمانی و ایجاد ساختارها و واحدهای سازمانی مورد نیاز برای نیل به اهداف تعیین شده از جمله برنامه‎های بانک رفاه در حوزه‎ توسعه‎ بانکداری الکترونیکی است.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.