راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی آنلاین در شعب شهاب ملی خدمتی نوین از بانک ملی

فرشاد حیدری، مدیرعامل بانک ملی ایران، گفت: صرافی آنلاین بانک ملی ایران در دو نقطه به ارائه‎ی سرویس می‌پردازد که امیدواریم به زودی گسترش یابد.

وی در ادامه گفت: عدم تبدیل ارز به صورت الکترونیکی یکی از مسائلی است که توسط بانک ملی حل شده است و مسافران ورودی به کشور می‌توانند ارز همراه خود را به صورت الکترونیکی به ریال تبدیل کنند و متقابلاً از طریق همین سیستم امکان تبدیل ریال به ارز نیز وجود دارد.

sarafi-card-bank-meli-way2pay-91-11-13

وی درباره‎ی راه‌اندازی پروژه‎های جدید بانک ملی در دهه فجر، گفت: حذف تمامی کارت‌های بانکی و کاهش تعدد کارت‌های بانکی از طرح‌هایی است که این بانک در دست اقدام دارد و در دهه‎ی مبارک فجر به طور کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرشاد حيدري از اعلام جزئيات اين پروژه خود‌داري کرد اما بنابر شنيده‌ها اين سيستم با استفاده از طرح شناسه بانکي ايرانيان موسوم به «‌شبا‌» ميسر خواهد شد. بنابر اين طرح، دسترسي به ساير حساب‌هاي بانکي براي يک کارت مادر فراهم خواهد شد و افراد در صورت تمايل مي‌توانند با مراجعه به يکي از شعب از اين امکان استفاده کنند.

ATM-arzi-bank-meli-shahb-way2pay-91-11-13

مدير‌عامل بانک ملي مدعي شده است: حذف تمامي کارت‌هاي بانکي يکي از اين پروژه‌ها است و در اين پروژه تعدد کارت‌هاي بانکي براي مردم کاهش مي‌يابد.

حيدري در ادامه به تشريح خدمات بانکداري الکترونيک بانک ملي اشاره کرد و افزود: بانک ملي با ۶ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودپرداز، بيش از ۴۴۷ هزار دستگاه کارتخوان فروشگاهي و با دارا بودن ۳۰ ميليون و ۴۰۰ هزار کارت بانکي در صدر بانکداري الکترونيکي قرار دارد.

راه پرداخت روز اول افتتاح شعب شهاب ملی یک گزارش تصویری از داخل این شعب تهیه کرده است که می‌توانید آن را در “شهاب ملی چیست؟ به همراه گزارش تصویری از اولین شعبه” مشاهده کنید.

منبع: اقتصاد ایران آنلاین و جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.