راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نماد بانک خاورمیانه در بازار پایه فرابورس گشایش می‌شود

در پی درج نماد بانک خاورمیانه در بازار پایه فرابورس، قرار بود 22 آذر نماد این بانک 400 میلیارد تومانی گشایش شود تا امکان داد و ستد سهام برای سهامداران فراهم شود، اما این اتفاق بدون اعلام دلیل انجام نشد و به زمان نامعلوم دیگری موکول شد.

 در این رابطه امیر هامونی مدیرعامل شرکت فرابورس گفته بودمسئولان این بانک باید در مورد وضعیت افتتاح شعب به سازمان بورس نامه‌ای می‌دادند که این اقدام انجام و زمینه گشایش نماد آن فراهم شد. به این ترتیب مقرر شده چهارشنبه جاری 6 دی نماد این بانک در بازار پایه فرابورس گشایش شود.

 بعد از صدور مجوز اولیه بانک خاورمیانه توسط بانک مرکزی در اسفند سال گذشته و پذیره‌نویسی بیش از یک میلیارد و 934 میلیون سهم در تیرماه سال جاری، شرایط برای درج نام این بانک در بازار پایه فرابورس فراهم شد و بانک خاورمیانه در کنار بانک‌های سرمایه ، تات، دی، ایران زمین ،سامان، حکمت ایرانیان، گردشگری و موسسه اعتباری توسعه قرار گرفت.

 48 شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی بیش از 206 میلیارد تومان از سرمایه 400 میلیارد تومانی این بانک را تامین کرده‌اند و مابقی سرمایه توسط سایر اشخاص حقیقی و حقوقی تامین شده است.

منبع: خبرگزاری فارس 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.