راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخاب اعضای هیات مدیره توسعه و گامی برای تبدیل شدن به بانک

اعضای اصلی هیات مدیره موسسه اعتباری توسعه (سهامی عام) که در آینده نزدیک به جمع بانک‌های خصوصی کشور می‌پیوندند، انتخاب شدند تا این موسسه یک گام به تبدیل شدن به بانک نزدیک‌تر شود.

شرکت‌های شادان شهر باختر، بیمه توسعه، انبوه‌سازان خاور نوین، سرمایه گذاری خوارزمی، آپادانا پترو بازرگان به ترتیب و طبق آراء سهام داران به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره معرفی شدند.

بر این اساس پس از انتخاب اعضای حقوقی به عنوان صاحبان اصلی کرسی‌های هیات مدیره موسسه اعتباری توسعه، نمایندگان هر کدام از این اعضای حقوقی به زودی معرفی شده و جلسات آتی هیات مدیره موسسه اعتباری توسعه دیروز و بانک توسعه امروز با حضور این اعضا برگزار خواهد شد. احتمال تغییر ارکان هیات مدیره و مدیر عامل فعلی وجود دارد.

نگاهی به وضعیت هر کدام از حقوقی‌هایی که در ترکیب جدید هیات مدیره موسسه اعتباری توسعه حضور دارند نشان می‌دهد که میزان سودآوری این شرکت‌ها با توجه به حضورشان در عرصه های مختلف مناسب بوده به طوری که همه آنها موفق به تحقق سودهای پیش بینی شده در 9 ماهه شده‌اند.

برخی از این اعضا در بازار سرمایه حضور دارند و از شرکت‌های سهامی عام با سهامداران فراوان و سرشناس بورس از جمله شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و شرکت آپادانا پترو بازرگان که در حوزه پتروشیمی فعال است محسوب می‌شوند و این موضوع می‌تواند نوید امیدوار کننده‌ای برای تحقق افزایش سودآوری موسسه اعتباری توسعه و بانک توسعه در آینده نزدیک باشد.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.