راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بزرگترین شبکه کیف پول موبایلی تا سال دیگر

وودافون (Vodafone) اعلام کرده است تا سال دیگر سرویس موبایلی‌ای ارائه خواهد کرد که می‌تواند بزرگترین شبکه کیف پول موبایلی نام بگیرد. این شرکت انگلیسی قرار است این محصول پرداخت موبایلی را در دسترس بیش از 400 میلیون کاربر خود در سطح دنیا قرار دهد. وودافون اعلام کرده است شرکت‌های کورفایر (CorFire) و جمالتو (Gemalto) در این پروژه آن را همراهی خواهند کرد.

سخنگوی وودافون گفته است قرار است این سرویس کیف پول موبایلی در اواسط سال بعد در آلمان، هلند، اسپانیا، ترکیه، اسکاتلند انگلستان ارائه شود. او در ادامه گفته است پس از این چند کشور، این محصول در کمتر از پنج سال در بیش از 30 کشور دنیا که تحت سرویس وودافون هستند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسکال کاریون مدیر عامل شرکت کورفایر گفته است که این کیف پول موبایلی برای اولین بار در اروپا با چنین وسعتی آن هم توسط اپراتور بزرگی مثل ودافون ارائه خواهد شد. شرکت کورفایر در حوزه ارائه کیف پول موبایلی فعالیت می‌کند.

این کیف پول موبایلی نه تنها به کاربر اجازه می‌دهد که اطلاعات چندین کارت بانکی را بر روی موبایلش ذخیره کند بلکه به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات دیگری مانند انواع بلیت، کارت‌های وفاداری و بن‌های خریر را ذخیره و استفاده کند.

در کنار کورفایر که این کیف پول را تولید می‌کند، جمالتو به کمک پلتفرم TSM خود امنیت این سرویس را بر عهده دارد. پلت فرم TSM یک بخش مهم در تامین امنیت کیف پول‌های موبایلی‌ای است که از تکنولوژی NFC استفاده می‌کنند.

منبع: mobilepaymentstoday.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.