راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک رفاه هم به جمع انتقال وجه سه بانکی پیوست

امکان انجام تراکنش انتقال وجه سه بانکی بر روی پایانه‌های خودپرداز و کارت خوان شعبه‌ای بانک رفاه فراهم شد.

انتقال وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز کار نقل و انتقال وجه را تا حد بسیار زیادی برای مردم ساده و آسان کرد. برای انتقال وجه توسط دستگاه خودپرداز فقط کافی است فرد با در دست داشتن کارت بانکی خود، به پای دستگاه خودپرداز بانک مبدا (بانکی کارت خودش را صادر کرده) و یا بانک مقصد (بانکی که کارت شخص مقابل را صادر کرده) برود تا انتقال وجه را انجام دهد. اما این محدودیت گاهی باعث دردسر می‌شود. برای مثال شما با کارت پارسیان خود می خواهید به کارت بانکی رفاه شخصی وجه انتقال دهید و در محلی که حضور دارید نه بانک پارسیان در دسترس است و نه بانک رفاه. چه باید کرد؟ انتقال وجه سه بانکی برای کنار گذاشتن این مشکل است. یعنی هگام انتقال وجه نیازی نیست شما حتما این کار را با دستگاه خودپرداز بانک مبدا یا مقصد انجام دهید. فرآیند انتقال وجه می تواند توسط دستگاه خودپرداز بانک سومی انجام شود.

مشتریان دارنده کارت‌های بانک‌های ملی، صادرات، دی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، سپه، شهر، آینده، توسعه تعاون، سینا و رفاه می‌توانند بر روی دستگاه‌های خودپرداز و کارت خوان شعبه‌ای غیر از بانک صادر کننده کارت، نسبت به انتقال وجه به کارت سایر بانک‌های عضو شتاب اقدام نمایند.

1 دیدگاه
  1. محمدرضا می‌گوید

    سلام.لطف کنیدبفرمائیدباشماره شباکه دارم، چگونه میتوانم وجهی راازحسابم دربانک رفاه، به بانکی دیگرمنتقل نمایم؟بدون نیاز به عابر بانک ودرمنزل.باتشکر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.