راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برترين بانك ايراني در زمينه بانكداري الكترونيك انتخاب مي‌شود

مديريت اجرايي جشنواره ايران بانك 2012 برپايي جشنواره بين المللي ايران بانك 2012 را فرصتي مناسب براي عملكرد سالانه تمامي بانك‌هاي كشور در مقوله بانكداري الكترونيك و تجارت الكترونيك عنوان كرد كه مي تواند تاثير بسيار مثبتي در توسعه تجارت الكترونيك كشور داشته باشد.

مرتضي كاظميان با اشاره به برگزاري اين جشنواره با حضور بانك‌ها و موسسه‌هاي مالي سراسر كشور در آبان ماه امسال اظهار كرد: در جشنواره بين المللي ايران بانك كه يكي از مهمترين رويدادهاي بانكي كشور در سال جاري خواهد بود برترين بانك ايراني درزمينه بانكداري الكترونيك تنديس بلورين دريافت خواهد كرد.

وي بانكداري الكترونيك را از جمله مهمترين معيارهاي موثر در تراكنش‌هاي مالي كشور عنوان كرد و گفت:‌رشد چشمگير استفاده از درگاه‌هاي مختلفي چون اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك، ATM، POS و INFO ،كيوسك و غيره در ميان مشتريان ايراني نيز نشان از اطمينان مردم به خدمات بانكداري الكترونيك در كشور دارد.

كاظميان با اشاره به مزاياي خدمات بانكداري الكترونيك در كنار تجارت الكترونيك در كشور و آثار آن در صرفه جويي وقت، هزينه و انرژي علاوه بر رضايت عمومي از كيفيت ارائه خدمات، خاطرنشان كرد: توسعه سيستم‌هاي نوپاي بانكداري اينترنتي و ارائه سرويس‌هاي نو در اين سيستم با درجه امنيت بسيار بالا مورد اعتماد بانك‌ها و مشتريان نيز قرار گرفته است.

وي با تاكيد بر لزوم فرهنگ سازي در زمينه بانكداري الكترونيك و تجارت الكترونيك از ايجاد سالني با همين نام در دومين جشنواره بين المللي ايران بانك خبر داد و گفت:‌در اين سالن با حضور كارشناسان، كار با اينترنت بانك‌هاي دولتي و خصوصي آموزش داده مي‌شود و دراين زمينه بلوتوث‌هاي آموزشي ارائه خواهد شد.

مدير اجرايي جشنواره ايران بانك 2012 همچنين از ايجاد سالني با نام همراه بانك در طول برگزاري اين جشنواره خبر داد و تصريح كرد: در اين سالن كاربرد نرم افزار ويژه هر بانك به راحتي بر روي موبايل‌ها‌ بلوتوث مي‌شود و كارشناسان ويژه طريقه استفاده از آن را براي عموم آموزش مي‌دهند.

كاظميان با بيان اين‌كه برگزاري نشست‌هاي تخصصي در زمينه‌هاي بانكداري ارزي و تبادل‌هاي ارزي با بانك‌هاي خارجي و تاثير تجارت الكترونيك بر روند كار صادركنندگان با همكاري اتاق‌هاي بازرگاني از ديگر برنامه‌هاي جشنواره ايران بانك است كه در روز دوم جشنواره كه به همين نام اختصاص يافته اين سمينار با حضور تمامي صادركنندگان و فعالان عرصه صادرات و واردات برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: يكي از محورهاي مهم كه در اين جشنواره بر روي آن تمركز خواهد شد معضل نرخ ارز و چند نرخي بودن آن و و دلايل افزايش ناگهاني آن و نقش بانك مركزي در اين امر است كه با حضور اساتيد دانشگاهي كشور و صاحب نظران حوزه اقتصادي ايران برگزار مي‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.