راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قدردانی محمود بهمنی از بانك سينا برای ارائه همبانک سینا

دكتر محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي از بانك سينا به دليل راه اندازي سرويس “همبانك سينا” كه تحولي جديد در عرصه بانكداري الكترونيك محسوب مي‌شود، قدرداني كرد.

پيش از اين دكتر عبدالناصر همتي مديرعامل بانك سينا در نامه اي، ضمن اعلام راه اندازي “همبانك سينا”، مراتب همراهي اين بانك را با اولويت هاي بانك مركزي در بهره برداري از خدمات جديد مبتني بر فناوري هاي نوين در راستاي تأكيدات دولت محترم جمهوري اسلامي، اعلام كرده بود. رئيس كل بانك مركزي در پاسخ از اين اقدام بانك سينا قدرداني كرده است.

گفتني است “همبانك سينا” خدمتي نوين در عرصه بانكداري الكترونيك و فراتر از همراه بانك است كه بدون نياز به اينترنت و نصب هرگونه نرم افزار در سراسر ايران و حتي خارج از كشور فقط با شماره گيري #727* از طريق هر گوشي تلفن همراه قابل استفاده است.

هموطنان امكان دريافت كليه خدمات بانكي به جز برداشت وجه مشتمل بر انتقال وجه، انتقال بين بانكي ساتنا و پايا، انتقال كارتي، پرداخت اقساط، پرداخت قبض، خريد شارژ، موجودي صورتحساب، اطلاع رساني و نظاير آن را دارا مي باشند.

از مزاياي مهم اين خدمت سهولت، سرعت و امنيت مي باشد كه در كنار رايگان بودن آن (عدم نياز به SMS، GPRS و رومينگ بين الملل) جامعيت كاملي را به آن مي بخشد.

همبانک سینا محصول جدیدی است که با مشارکت اپراتور همراه اول و شرکت توسن در بانک سینا راه اندازی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.