راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جراحی کارآفرینی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک

کارآفرینی در حوزه بانکداری الکترونیک یکی از چهار محور اصلی نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech 2012) است. این همایش برای اولین بار در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش دبرخانه همایش، این همایش دارای چهار محور اصلی کارآفرینی در فناوری اطلاعات،کارآفرینی درفناوری ارتباطات،کارآفرینی در حوزه بانکداری الکترونیک و کارآفرینی در در حوزه امنیت اطلاعات و دارای بیست زیر محور تخصصی می باشد که عبارتند از:

مدل‌های به کارگیری فناوری اطلاعات، اقتصاد اطلاعاتی و کارآفرینی، تهدیدات اینترنتی، زیرساخت، شبکه‌های اجتماعی حقیقی و مجازی، برنامه‌های توسعه ملی ،کارآفرینی در جهان همراه، ره‌یافت‌های انفورماتیک در سلسله مراتب حل مسئله، مدیریت منابع اطلاعاتی، تحلیل فضای مجازی با رویکرد کارآفرینی، مدل‌های بازاریابی و تحققات بازار مجازی تکنیک‌های خلق ایده و توسعه محصولات مبنی برICT، دورکاری و کارآفرینی، تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و مدیریت استراتژیک کارآفرینی، ایجاد واستقرار کسب و کار.

بنابر اعلام دبیرخانه دائمی همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات وارتباطات ایران پژوهشگران، صاحبنطران و علاقمندان به ارسال مقاله حداکثر تا پایان تیر ماه سال جاری می توانند اصل مقاله خود را متناسب با محورهای همایش به دبیرخانه همایش مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ارسال کنند.

علاقمندان به ارسال مقاله می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی emictech.com مقاله خود را جهت بررسی و داوری صرفا از طریق سایت مذکور به دبیرخانه ارسال کنند.

یادآور می شود، نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech 2012) شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود. همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ در کشور، مراسم اهدای تندیس پرتو زرین کارآفرینی به فعالان منتخب این حوزه در بخش‌های مختلف، نیز برگزار و با اهدای این تندیس از فعالیت شرکت‌ها، محققان و پژوهشگرانی که توسط هیئت داوری حائز دریافت آن هستند تقدیر خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت همایش مراجعه و یا برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۰۰۲۳۸۲۶۲ ارسال نمایند.

منبع: emictech.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.