راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علی سلیمانی مدیرعامل پارسیان به عنوان مدیر موفق و خلاق انتخاب شد

بزرگ‌ترین اجلاس مشترک سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و مدیران خلاق و عالی‌رتبه کشور، سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان در گروه بانک‌ها، علی سلیمانی شایسته، مدیرعامل بانک پارسیان به عنوان مدیر موفق و خلاق با سطح A مثبت از سوی مرکز استانداردهای کشور کانادا موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

بنابراین گزارش همچنین بانک پارسیان موفق به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان و حامی تولیدات ملی و کسب گواهینامه بین‌المللی ایزو (ISO. ۱۰۰۰۴: ۲۰۱۰) در رضایتمندی مشتریان از سوی اتحادیه اروپا شد.

سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش‌پاک‌بین، رییس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران بر‌تر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه‌شنبه گذشته در محل سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید: این افتخار ملی و داخلی برای بانک پارسیان در حالی به دست آمده است که به تازگی نیز برای سال دوم پیاپی بانک پارسیان در عرصه بین‌المللی از سوی نشریه ASSET به عنوان بر‌ترین بانک اسلامی ایران در سال ۲۰۱۲ انتخاب شد.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.