راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات بانک انصار در خصوص بهينه سازی کنترل و نظارت داخلی

مدير عامل بانک انصار، با اشاره به تاريخچه و دستاوردهای این بانک گفت: بيش از نه ميليون حساب فعال و هفت ونيم میلیون مشتری از افتخارات این بانک است و اين نشان می‌دهد که این بانک تقريبا 10 درصد جمعيت کل کشور را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش اداره کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی بانک انصار، آیت‌الله ابراهیمی اظهار کرد: مطالبات معوق در بانک انصار حدود 4 درصد است که به جهت رتبه‌بندی در صدر بانک‌های دولتی و خصوصی قرار دارد و در اين زمينه به عنوان بهترين بانک کشور به شمار می‌رود. ابراهيمی در ادامه سخنان خود با اشاره به ساختار نظام کنترل داخلی بانک انصار گفت: ساختار نظام کنترل داخلی بانک انصار برمبنای رهنمودهای کميته نظارت بانکی بال، بخشنامه بانک مرکزی، الزامات سازمان بورس (اصول حاکميت شرعی) طراحی شده است. وی در بخش ديگری از سخنانش به اجزای نظام کنترل داخلی بانک انصار اشاره کرد و با تاکيد بر اين نکته که در فرآيند طراحی اين نظام، استقرار و ارزيابی کنترل داخلی بانک مدنظر دست‌اندرکاران قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: محيط کنترلی با فراهم آوردن نظم و انضباط و ساختار مناسب، بنيانی برای ديگر اجزای کنترل داخلی را فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.