راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات رکورددار پایانه‌های فروش در سطح کشور

بانک صادرات ايران با نصب 387 هزار و 200 دستگاه پايانه فروش در مراکز تجاري، رتبه اول را در بين شبکه بانکي کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش در هزينه‌ها، ترافيک و آلودگي، توسعه اين ابزارها را در اولويت قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که اين بانک در پايان ارديبهشت ماه سال‌جاري با نصب 387 هزار و 200 دستگاه در فروشگاه‌ها و مراکز تجاري رتبه اول را در شبکه بانکي کشور به خود اختصاص داده است.

همچنين گزارش ياد شده نشان‌دهنده رشد 32 درصدي مجموع تعداد تراکنش‌هاي انجام شده از طريق دستگاه‌هاي POS، نسبت به مقطع زماني مشابه در سال 90 مي‌باشد که اين ميزان رشد بيانگر استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.

برحسب تازه‌ترين گزارش بانک مرکزي درخصوص عملکرد شبکه بانکي در بخش دستگاه‌هاي کارت‌خوان شاهد آن هستيم که، در اسفند ماه سال 90، مبلغ 63 هزار ميليارد ريال، معادل 17 درصد از کل مبالغ جابه‌جا شده از طريق دستگاه‌هاي POS اين بانک صورت گرفته و از اين حيث در جايگاه دوم شبکه بانکي قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.