راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید آسان نرم افزار برای کاربران گوشی‌های سامسونگ در ایران

پس از گذشت یک هفته از ارائه گوشی های گالکسی 3 سامسونگ، شرکت پرداخت الکترونیک سامان طی همکاری تازه‌ای با شرکت سامسونگ در ایران امکان خرید اپلیکیشن‌های سامسونگ را برای کاربران ایرانی مهیا ساخته است. برای نخستین بار در ایران، خرید برنامه های کاربردی سیستم عامل اندروید و بادا با استفاده از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، از طریق خدمات پرداخت الکترونیک سامان امکان پذیر شد.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت با همکاری سامسونگ، خرید و دانلود نرم‌افزارها و بازی‌های غیر رایگان بازار سامسونگ (Samsung Apps) را از طریق کلیه کارت‌های بانکی شبکه شتاب فراهم آورده است. کاربران پس از یکبار ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود در بازار سامسونگ، می‌توانند نرم‌افزارها و بازی‌های قابل فروش مخصوص تلفن همراه خود را به راحتی خریداری و مستقیما بر روی دستگاه نصب نمایند. لازم به ذکر است برای هربار خرید، نیاز به ورود مجدد اطلاعات کارت نبوده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر در گوشی، عملیات پرداخت انجام می‌گیرد.

گفتنی است این نخستین بار است که کاربران ایرانی همگام با بازارهای جهانی می توانند با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور، خرید نرم‌افزار و بازی‌های تلفن همراه را از طریق درگاه پرداخت بانک سامان در محیطی امن و با سرعت و سهولت انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.