راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد میزان رضایت مشتریان از عملکرد بانک انصار

میزان رضایت مشتریان از بانک انصار نسبت به سال گذشته ۵/۳ درصد رشد داشته است.

نتایج نظرسنجی منتشر شده نشان می‌دهد میزان رضایت مشتریان از این بانک ۳/۸۱ درصد در کل معیارهای مورد بررسی بوده است.

این نظرسنجی که با مشارکت بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر از مشتریان و در بیش از ۵۹۰ شعبه در ۳۱ استان و سه شعبه مستقل بانک انصار در سراسر کشور صورت گرفت نشان می‌دهد رضایت مشتریان نسبت به سال ۱۳۸۹ با ۵/۳ درصد رشد همراه بوده است که این مهم با اجرای پروژه‌های بهبود مستمر فرآیندهای سازمان و سطح رضایت مشتریان طی یکسال و توسط کارکنان بانک حاصل شد.

بر اساس این گزارش با توجه به معیار‌ها و حوزه‌های ارزیابی رضایت مشتریان، به روش مدل سروکوال میزان رضایت در حوزه همدلی با مشتریان ۶/۷۵ درصد، در حوزه پاسخگویی به مشتریان ۴/۸۰ درصد، در تامین فضای ملموس و مطلوب مشتریان ۸۱ درصد، در حوزه قابلیت اعتماد مشتری ۴/۸۲ درصد و در حوزه تضمین رضایتمندی مشتریان از بانک انصار ۸۷ درصد اندازه‌گیری شد.

بانک انصار به عنوان یک بانک ارزشی و مردمی در نظر دارد با هدف ارتقای سطح رضایت مشتریان خود نسبت به توسعه سیستم‌های مدیریت کیفیت به ویژه توسعه سامانه خدمات مشتریان، استقرار نظام آراستگی و تعریف پروژه‌های بهبود در سطح شعب اقدام نماید.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.