راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارسیان: نگرش جدید در توسعه خدمات بانکی و ارائه محصولات نو

اولین گردهمایی یک روزه روسای شعب، حوزه و مدیران ستادی در سال جاری با موضوع «نگرش جدید در توسعه خدمات بانکی و ارائه محصولات نو»، روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه سال جاری با حضور مدیرعامل و اعضای هیات عامل بانک در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.

مدیرعامل بانک در این همایش با تاکید بر بازاریابی و چذب مشتریان، احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع را در گرو برخورد مناسب با مشتریان دانست و افزود: کانال دریافت انتقاد از طریق مشتری باید به روز و در دسترس باشد و خواست‌ها و دیدگاه‌های مشتریان همواره باید مورد توجه واقع شود. وی ادامه داد: همکاران در صف و ستاد باید با بکارگیری صحیح و اصولی خدمات و محصولات و توجه صحیح به ارائه محصول، مشتریان را در استقبال از محصولات جدید بیشتر تشویق کنند.

آقای شایسته با ارائه گزارشی از وضعیت بانک در سال گذشته، به ریشه یابی و بررسی نقاط ضعف و قوت بانک در سال گذشته اشاره کرد و بر برنامه ریزی تا پایان سال تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون بانک پارسیان در میان شبکه بانکی، رتبه پنجم را دارد و باید با توجه به رشد تعداد بانک‌ها و فضای رقابتی موجود، تلاش جدی تری را برای رسیدن به جایگاه بالا‌تر داشته باشیم.

آقای توده فلاح، معاون طرح و برنامه بانک پارسیان نیز در این همایش به تشریح فعالیت‌های بانک در حوزه خدمات الکترونیکی و ابزار‌های نوین بانکی و کسب دستاوردهای بانک در سال ۹۰ پرداخت و گفت: با توجه به مقام چهارم در تعداد POS و هفتم در فراوانی کارت، رتبه نخست را در تعداد تراکنش‌ها بر روی پایانه‌های فروش دارا می‌باشیم.

معاون طرح و برنامه بانک ادامه داد: در سال جاری درصددیم، مشتریان را برای استفاده از خدمات و ابزارهای الکترونیکی و نوین بانکی و مزایای حساب‌های متصل به POS تشویق کنیم. وی به تشریح برنامه‌های در دست اقدام بانک در سال ۹۱ پرداخت و گفت: عملیاتی کردن بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی، جذب منابع غیر سپرده‌ای (صدور اوراق بهادار) که شامل عرضه اوراق صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت، توزیع اوراق صکوک و اوراق مشارکت می‌باشد و همچنین توسعه بازار غیر شعبه‌ای که شامل: توسعه POSو ATM، ارتقای شعبه خانگی (Home Banking)، توسعه روابط با بازار سرمایه، قابلیت خرید وفروش آنلاین سهام از طریق اینترنت و حضور در بازار بورس آتی و بورس کالا می‌باشد و همچنین تغییر رویه در صدور ویزا کارت با توجه به شرایط جدید ارزی ابلاغی از سوی بانک مرکزی و همچنین پیاده سازی نرم افزار لوتوس از برنامه‌های جدید و پیش روی بانک در سال ۹۱ است.

آقای دکتر اثنی عشری، مشاور مدیرعامل و عضو شورای عالی تبلیغات بانک نیز سخنران علمی این همایش بود که بحث جدیدی را تحت عنوان «استاندارد خدمت» برای حاضران ارائه کرد و در این خصوص به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب، رفتار مودبانه، اعتماد، آراستگی فضا و کارکنان، دسترسی آسان به خدمات، ارتباط خوب با مشتری و جذابیت تسهیلات و امکانات را از عوامل مهم کیفیت و استاندارد خدمت برشمرد.

منبع: بانک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.