راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور چمشگیر شرکت GSS در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

سیزدهمین دوره نمایشگاه Cards and Payment Middle East ۲۰۱۲ در تاریخ ۱۵ و ۱۶ می‌۲۰۱۲ (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱) در محل نمایشگاه‌های بین المللی ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار گردید. این نمایشگاه در ۹ رشته که شامل کارت و پرداخت، پرداخت‌های موبایل، هویت دیجیتال، کارت‌های پیش پرداخت، کیوسک، NFC، پرداخت‌های دولتی، و اهدای جایزه به بهترین پروژه کارت هوشمند برگزار می‌گردد.

شرکت کنندگان نمایشگاه امسال به طور عمده شرکت‌های پیشرو درارائه تکنولوژی کارت و پرداخت (سخت افزار و نرم افزار) در حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا بودند که یا به صورت بومی در حوزه کشورهای متبوعشان فعالیت می‌کنند و یا با اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر بین المللی اقدام به ارائه تکنولوژی در آن حوزه جغرافیایی نموده‌اند.

Gemalto به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های کدگذاری، کمپانی‌های Ingenico و HPS ارائه دهنده‌های راه حل‌های پرداخت، BPS ارائه دهنده راه حل‌های پرد اخت الکترونیک، Collis از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه کننده راه حل‌های امن پرداخت، FIS ارائه کننده Core Banking، GSS از ایران به عنوان عرضه کننده نرم افزار و سخت افزار با تمرکز بر ارائه خدمات به مشتری در شعبه، CIM عرضه کننده ماشین‌های شخصی سازی کارت، شرکت ID CORP (توسن) ارائه کننده سامانه‌های هوشمند پرداخت، در این نمایشگاه حضور داشتند همچنین سازمان‌های دولتی کشور امارات از جمله اداره هویت امارات، اماراتک نیز در نمایشگاه حضور چشمگیری داشتند.

این نمایشگاه که هر سال بهتر از سال گذشته و با حضور شرکت‌های معتبرتری برپا می‌گردد، مهم‌ترین نمایشگاه بین المللی منطقه خلیج فارس در زمینه بانک و پرداخت می‌باشد و در ابتدای راه با تاکید بر کارت کار خود را آغاز کرد اما امروز تعداد زیادی از فعالان بانک و پرداخت را در خود جای داده است. حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه برای عرضه محصولات خود در سالهای اخیر رو به افزایش بوده و همچنین بانکداران ایرانی برای آشنایی با فن آوری‌های نوین در عرصه نرم افزار و سخت افزار هر ساله در این نمایشگاه حاضر می‌شوند. حضور و فعالیت شرکت‌های ایرانی حتی در سطح حامی نمایشگاه مایه افتخار صنعت بانکداری این مرز و بوم است. در سمینار جنبی این نمایشگاه که با موضوع کارت و پرداخت برگزار گردید شرکت GSS به عنوان اسپانسر بخش ثبت نام نمایشگاه پذیرای میهمانان ویژهٔ خود بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.