راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وریفون از راهکار پایانه فروش موبایلی خود رونمایی می‌کند

شرکت وری فون (VeriFone) از راهکار پایانه فروش موبایلی خود پرده برداری کرد. این راهکار پرداخت موبایلی برای تجارت‌های خرد و متوسط ارائه شده است تا به آنها قابلیت دریافت پرداختی‌ها از طریق موبایل را بدهد. به کمک این دستگاه پایانه فروش بسیار کوچک که به موبایل اندرویدی یا iOS فروشنده متصل می‌شود، فروشنده می‌تواند از موبایل یا تبلت خود به عنوان دستگاه پایانه فروش استفاده کند.

این راهکار پرداخت موبایلی یک نوع دستگاه پایانه فروش موبایلی بسیار کوچک است که به دستگاه تبلت یا موبایل اندرویدی یا iOS متصل می‌شود و به عنوان یک دستگاه reader (خواننده) کارت‌های اعتباری و بانکی عمل می‌کند. این دستگاه کارت خوان و اپلیکیشن مورد نیاز برای استفاده از آن به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت. شرکت وری فون اعلام کرده است فروشگاه‌های بزرگ، برای کامل کردن سیستم پرداختی خود در کنار دیگر شیوه‌های پرداختی مانند پایانه‌های فروش معمولی و پرداخت‌های بدون تماس به کمک NFC، می‌توانند از این تکنولوژی نیز استفاده کنند.

وری فون همچنین بیان کرده است که برتری این دستگاه پایانه فروش موبایلی نسبت به دستگاه‌های پایانه فروش موبایلی‌ای که پیش‌تر وارد بازار شده‌اند، این است که این دستگاه پایانه فروش موبایلی جدید طوری طراحی شده که  قابلیت سازگاری زیادی داشته باشد؛ یعنی بر خلاف دستگاه‌ها قبلی، دیگر شرکت‌های پرداخت، بانک‌ها و سازندگان دستگاه‌های موبایل می‌توانند با آن همکاری کنند و با آن سازگاری یابند.

داگلاس جی برگن، یکی از مدیران ارشد وری فون، در مراسم رونمایی از این پایانه فروش جدید گفته است: “ما تلاش کردیم تا تجربه‌ای جدید و انعطاف پذیر، همراه با امنیت و کارایی بالا را هم برای صاحبان تجارت‌های کوچک و متوسط و هم برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.”

هزینه ماهانه استفاده از این سیستم پرداخت جدید، علاوه بر پرداخت 9.95 دلار به صورت ماهانه، 1.95 درصد مبلغ هر تراکنش به ازای هزینه آن خواهد بود.

منبع: MobilePaymentsToday

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.