راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت نام برای همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی

پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برنامه سخنرانی‌ها و کارگاه‌های بیست و دومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی را که در روزهای ششم و هفتم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود، اعلام کرد.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، آقای دکتر محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و آقای دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی سخنرانان افتتاحیه این همایش هستند که ضمن مروری بر اقدامات و فعالیت‌های نظام بانکی کشور در سال گذشته، برنامه‌های سال آتی این سیستم را با تاکید بر موضوع نظارت بانکی و سیاست‌های احتیاطی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند داد.

ابراهیم درویشی معاون نظارتی بانک مرکزی، دکتر احمد عزیزی مدیر عامل بانک ملی PLC لندن و دکتر مسعود نیلی مدیر گروه اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف از دیگر سخنرانان اصلی این همایش هستند.

از جمله شخصیت‌های بین المللی که به دعوت دبیرخانه همایش در طول دو روز برگزاری در سالن اصلی سخنرانی خواهند کرد‏، می‌توان به عبداله هارون، معاون دبیر کل هیات خدمات مالی اسلامی (IFSB)، توفیق بیلگن مدیر عامل هیات نظارت و مقررات گذاری بانکی ترکیه (BRSA)، پروفسور عبیداله عصمت بکا، مدیر تحصیلات تکمیلی مرکز بین المللی آموزش مالیه اسلامی مالزی (INCEIF) و پروفسور جیانلوکا بنینو، استاد مدرسه اقتصاد (LSE) اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود در بیست و دومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی، بیست کارگاه آموزشی علمی و تخصصی نیز در زمینه موضوع نظارت بانکی توسط اساتید، صاحب نظران و مدیران داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

از جمله کارگاه‌های مذکور می‌توان به کارگاه تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط (امیرحسین امین آزاد)، مدیریت ریسک بازار (دکتر یوسف پادگانه)، ارزیابی عملکرد سیاست گذاری پولی در ایران (دکتر سید احمد رضا جلالی نائینی)، کشف بی‌نظمی و تقلب و شیوه‌های مبارزه با آن در سیستم بانکی (دکتر ذبیح اله رضایی)، نظارت بر اجرای بانکداری اسلامی در ایران و سایر کشور‌ها (حجت الاسلام سید عباس موسویان)، شناسایی عوامل مرتبط با پولشویی و روش‌های جلوگیری از آن (دکتر بهرام هاتفی) و تحولات دانش اقتصاد کلان پس از بحران مالی اخیر (دکتر فرهاد نیلی) اشاره کرد.

گزارش ستاد خبری این همایش حاکی است که کلیه علاقمندان برای حضور در همایش و کارگاه‌های تخصصی می‌بایست قبل از تاریخ ۲۵/۲/۹۱ نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه و ثبت نام اقدام نمایند.

یادآور می‌شود، همزمان با برگزاری همایش مذکور که بزرگ‌ترین همایش نظام بانکی کشور می‌باشد، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار خواهد شد که بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و همچنین شرکت‌های مرتبط محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهند داد.

علاقمندان به حضور در بخش‌های مختلف این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم به وب سایت مربوطه به نشانی www.mbri.ac.ir/conf۲۲ مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن‌های دبیرخانه اجرایی (۲-۶۶۵۹۶۶۶۱) تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.