راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت نوین آرین هم ایزو گرفت و هم مشتری جدید

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین که با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد، صورت‌های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۰ به تصویب رسید.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی پرداخت نوین آرین، در این مراسم حسین درویش‌ها، عضو هیات مدیره شرکت پرداخت نوین آرین ضمن ارائه گزارش از عملکرد یکسال گذشته شرکت، رشد چشمگیر شرکت را حاصل توانمندی‌های پرسنل و مدیران پرداخت نوین آرین دانست.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت پرداخت نوین آرین، مهندس اخلاصی مدیرعامل پرداخت نوین آرین، ضمن اشاره به گزارش عملکرد یکسال گذشته شرکت، رشد شرکت را حاصل توانمندی‌های پرسنل و دیگر مدیران پرداخت نوین آرین دانست و با بیان اینکه برنامه‌های شرکت در راستای تحقق اهداف سهامداران خواهد بود، اظهار داشت: شرکت پرداخت نوین آرین در سال گذشته موفق شد، گواهینامه استاندارد ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ را اخذ کند و همچنین با گسترش بازار هدف خدمات شرکت پرداخت نوین آرین دیگر محدود به بانک اقتصاد نوین نبوده و بنگاه‌های اقتصادی دیگری نیز جزء مشتریان عمده شرکت گردیده‌اند.

وی در ادامه به حضور دو بانک گردشگری، سینا در جمع مشتریان بر‌تر پرداخت نوین آرین اشاره کرد و گفت: گسترش بازار ارائه خدمات شرکت پرداخت نوین آرین، در راستای رشد شرکت و برای دستیابی به اهداف سهامداران بوده است.

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین در تشریح اهداف سال جاری این شرکت نیز گفت: ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی، معرفی ابزاهای جدید، متنوع‌سازی خدمات، کاهش ریسک و توسعه خدمات پرداخت الکترونیک را از جمله اهداف پرداخت نوین آرین در سال جاری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.