راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسل سوم گوشي‌هاي سامسونگ گلكسي اس معرفی شد

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار نسل سوم گوشي‌هاي سامسونگ سري گلكسي‌اس رسما معرفي شد.

سامسونگ گلكسي اس 3 داراي صفحه نمايشي 8/4 اينچي Super AMOLED با كيفيت 720 پيكسل است. پردازنده گلكسي اس 3 از Exynos 4 Quad تشكيل شده كه قبلا سامسونگ آن را براي اين گوشي معرفي كرده بود.

قرار است اين گوشي از حافظه‌هاي 16، 32 و 64 گيگابايتي استفاده كرده و همچنين داراي بلوتوث نسخه 4، دوربين 8 مگاپيكسلي با ضبط ويدئو تا 1080 پيكسل، واي فاي و تكنولوژي NFC است. از امكانات جالب و بعضا منحصر به فرد اين گوشي مي‌توان به شارژ بي‌سيم آن اشاره كرد كه با استفاده از داك ويژه‌اي صورت مي‌گيرد.

مدل +3G HSPA اين گوشي در انتهاي ماه جاري در اختيار 145 كشور و با همكاري 296 اپراتور قرار خواهد گرفت. كشورهاي اروپايي، آسيايي و خاورميانه شامل عرضه اين تلفن هوشمند خواهند بود و مدل 4G آن نيز در اواسط تابستان آماده عرضه در ژاپن، آمريكا و كره جنوبي خواهد بود.

از جالب‌ترين و مهم‌ترین امکانات نرم‌افزاری گلكسي اس 3 مي‌توان به آماده به کار شدن موبایل با دستور صوتی (تا پنج دستور شخصی متفاوت)، شناسایی كاربر از روی صدا، دستورات صوتی منحصر به فرد برای اجرای بعضي برنامه‌ها مثل باز کردن اس ام اس و دفترچه تلفن و راه اندازي دوربين را نام برد. يك امكان ديگر و مورد توجه اين گوشي قسمت شماره گيري هوشمند آن است كه هنگامي كه شماره مورد نظر روي صفحه آماده مي‌شود، با نزديك كردن آن به گوش كاربر، عمليات شماره گيري به‌صورت خودكار انجام مي‌شود. ضمنا سامسونگ گلكسي اس 3 قرار است موبايل رسمي المپيك لندن نيز باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.