راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی دریافت کارتخوان موبایلی تسکا پی

شرکت تسکا سه مدل دستگاه کارتخوان موبایلی BBPOS را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که شامل WisePad2، WisePad2 Plus و WisePOS هستند. WisePad2 کارتخوان موبایلی است که فقط کار خواندن کارت و ورود رمز کارت توسط خود مشتری را انجام می‌دهد و باقی کارها توسط نرم‌افزار و روی موبایل هوشمند انجام می‌شود. تفاوت دستگاه WisePad2 Plus با WisePad2 این است که دارای یک پرینتر ‌Built in نیز است؛ WisePOS کارتخوان موبایلی دیگری است که یک دستگاه کارتخوان اندرویدی و دارای صفحه‌نمایش تمام‌رنگی و لمسی است و دارای صفحه‌کلید نیز هست و نقطه تمایز این محصول این است که دیگر نیازی به تلفن همراه هوشمند ندارد و خودش به‌تنهایی همه کارها را انجام می‌دهد؛ درواقع، WisePOS یک تلفن همراه هوشمند است که می‌توان از طریق آن پرداخت الکترونیکی هم انجام داد. در ادامه مراحل دریافت کارتخوان موبایلی تسکا پی را آورده‌ایم.

 

مراحل دریافت کارتخوان موبایلی تسکا

  • برای دریافت کارتخوان موبایلی شرکت تسکا، ابتدا باید وارد سایت تسکا به آدرس pay.teskaco.com شوید و  یکی از پایانه‌های موبایلی تسکا پی را خریداری کنید.
  • سپس باید اطلاعات هویتی خود مانند نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، شماره تلفن ثابت، نوع کسب‌وکار و آدرستان را وارد کنید.
  • درنهایت، دستگاه کارت‌خوان موبایلی تسکا پی از طریق پست برای سفارش‌دهنده در شهرستان‌ها و از طریق پیک برای سفارش‌دهنده در تهران ارسال می‌شود.

نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که در حال حاضر تسکا هیچ اطلاعات کسب‌وکاری اعم از مجوز کسب‌وکار دریافت نمی‌کند.

 

عملکرد و ثبت‌نام دستگاه‌های کارت‌خوان موبایلی تسکا پی بسیار ساده است و اپلیکیشن را نیز از یکی از استورها می‌توان دانلود کرد. برای تلفن‌های همراه iOS از اپ استور و برای اندروید از گوگل پلی و کافه بازار دانلود می‌کنید و به کارت‌خوان موبایلی خود متصل می‌کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.