راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت خودکار اقساط تسهیلات با همراه بانک سینا

در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی، پرداخت خودکار اقساط تسهیلات با همراه بانک سینا فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، باهدف بهبود فرایندهای کاری و انعطاف‌پذیری بیشتر همراه بانک سینا، قابلیت‌های متعددی به آن افزوده‌شده که امکان پرداخت خودکار اقساط یکی از این موارد است.

کاربران همراه بانک سینا با استفاده از این قابلیت که در بخش تقویم (ثبت رویداد) وجود دارد؛ می‌توانند با انتخاب شماره‌حساب یا شماره شبای مقصد، اقساط تسهیلات خود را در بازه‌های زمانی موردنظر با مبالغ و دفعات دلخواه تعریف و پس از انتخاب سپرده مبدأ و ورود رمز همراه بانک، امکان پرداخت خودکار قسط را فعال کنند.

همراه بانک سینا دارای قابلیت‌های متعدد دیگری نیز هست که از آن جمله می‌توان به امکان یادداشت‌گذاری در زمان انتقال وجه برای مبدأ و مقصد، اضافه شدن قابلیت خرید بسته‌های اینترنتی برای سیم‌کارت‌ها، مودم‌های TD-LTE و غیره در منوی شارژ و اینترنت، اضافه شدن قابلیت خرید شارژ برای اپراتورهای ترابرد شده در منوی شارژ و اینترنت، اضافه کردن کد شبا به‌حساب در بخش حساب‌ها و مخاطبین، ثبت تاریخ به‌روزرسانی موجودی در صفحه نخست و قابلیت ارسال صورتحساب با استفاده از Email به آدرس ایمیل مشتری در منوی موجودی و گردش اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.