راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیمه ما به ازای هر سهم 225 ریال سود داد

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ما (زیرمجموعه بورسی بانک ملت) با حضور دکتر حمید تاجیک عضو هیئت‌مدیره بانک ملت و اکثریت سهامداران در روز ۳۰ تیرماه برگزار و صورت‌های مالی سال ۱۳۹۶ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع صورت‌های مالی سال ۹۶ به تصویب رسید که بر اساس آن سود خالص پس از کسر مالیات شرکت، مبلغ ۴۳۲ میلیارد ریال است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ما به ریاست دکتر تاجیک عضو هیئت‌مدیره بانک ملت، ابراهیم پور مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره گروه مالی ملت، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما، نمایندگان سازمان بورس، بیمه مرکزی، حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

دکتر تاجیک در این مجمع با ارائه گزارشی از فعالیت‌های زیربنایی بیمه ما در سال ۹۶ گفت: «برنامه‌های راهبردی شرکت در مسیر رشد، تعالی و توسعه پایدار سوق پیداکرده است.»

در ادامه بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه ما نیز گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال ۱۳۹۶ ارائه کرد و از افزایش ۵۸ درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد.

او افزود: «بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی بیمه مرکزی، بیمه ما امسال نیز دارای بالاترین سطح توانگری بوده و در جمع شفاف‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای بر اساس رتبه‌بندی شرکت‌های بورسی قرار گرفت.»

در سال ۱۳۹۶ بیمه ما، رشد ۲۱.۸۸ درصدی پرتفوی را تجربه و با افزایش ۵۴ درصدی در میزان پرداخت خسارت‌ها، رقمی بالغ‌بر ۱۹۷ میلیارد ریال به زیان دیدگان پرداخت کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.