راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز توسعه بانک گردشگری با بازگشایی مجدد نماد آن در فرابورس

برای تحقق اهداف سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بانک گردشگری تامین منابع مالی و حمایت از طرح‌های تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی را در اولویت خود قرار خواهد داد.

ناصر سالار، مدیرعامل بانک گردشگری در گفت‌وگو با خبرگزاری موج، با اعلام این خبر گفت: اعلام این عنوان برای سال جاری از سوی مقام معظم رهبری در ادامه اهداف جهاد اقتصادی است و بانک گردشگری تلاش خواهد کرد تا با بهره‌گیری از توان و سرمایه موجود در کشور نقش مهمی را در زمینه دستیابی ایران اسلامی به خودکفایی و رشد اقتصادی ایفا کند. مدیرعامل بانک گردشگری با بیان اینکه پس از بازگشایی مجدد نماد این بانک در فرابورس فاز اصلی توسعه فعالیت‌های این مجموعه آغاز خواهد شد، متذکر شد: با افزایش سرمایه بانک گردشگری در سال جاری و توسعه فعالیت‌های پولی و بانکی توان جذب سرمایه و هدایت آن به سمت طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه خرید مجتمع فولاد بناب توسط بانک گردشگری نقطه آغاز ورود این بانک به فعالیت‌های تولیدی و صنعتی است، اظهار کرد: این مجتمع به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعت فولاد کشور محسوب می‌شود و تعداد کارکنان آن در حال حاضر بیش از دو هزار نفر بوده که با رشد تولید و بالارفتن ظرفیت واحدهای ذوب به دو هزار و ۵۰۰نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همزمان با بازگشایی نماد بانک در فرابورس حدود ۴۰شعبه جدید این بانک در نقاط مختلف کشور آماده بهره‌برداری است و خدمات متنوع و منحصر به فرد آن به هموطنان ارائه خواهد شد.

سالار ادامه داد: حمایت و توسعه طرح‌های صنعت توریسم و گردشگری همچنان اولویت اصلی بانک گردشگری است و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با سرمایه‌گذاری در مناطق مستعد کشور علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار زمینه جذب گردشگران خارجی و داخلی را فراهم کرده و از سفرهای پرهزینه مردم به دیگر کشور‌ها جلوگیری کنیم.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.