راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت طنین پرداز پاسارگاد در دو نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و Inotex 2018

شرکت طنین پرداز پاسارگاد، ازجمله شرکت‌های سرمایه پذیر مجموعه شناسا (از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد)، به‌عنوان یکی از شرکت‌های منتخب دانش‌بنیان، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دو رویداد تخصصی حوزه کارآفرینی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این شرکت، نخست در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان که باهدف فرهنگ‌سازی، ترویج و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، در محل معاونت علمی به‌صورت استمراری برگزار می‌شود، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های برگزیده به ارائه آخرین دستاوردهای خودپرداخت.

همچنین شرکت طنین پرداز با حمایت این معاونت، در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری موسوم به Inotex 2018 ضمن حضور در بخش نمایشگاهی و معرفی دستاوردها و برنامه‌های خود، موردتوجه جامعه علمی و کارآفرینی حاضر در این برنامه قرار گرفت. رویداد Inotex 2018 یکی از رویدادهای معتبر سالیانه در حوزه نوآوری و فناوری در کشور، از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ تیر ۱۳۹۷ در بوستان گفتگوی تهران برپا شد.

شرکت طنین پرداز پاسارگاد در حوزه‌های طراحی و تولید بخش بیرونی پروتز کاشت حلزونی، سیستم شبیه‌ساز الگوریتم‌های پردازش صوت، سامانه‌های نرم‌افزاری مرتبط و همچنین تحریک‌کننده الکتریکی چندمنظورهٔ برنامه پذیر، فعال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.