راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین جلسه هم‌اندیشی شرکت فن آوا کارت و بانک کشاورزی برگزار شد

دومین جلسه هم‌اندیشی شرکت فن آوا کارت و بانک کشاورزی در سال جاری در تاریخ ۶ تیرماه با حضور مدیران و روسای شعب استان البرز و شعب منتخب استان قزوین از ساعت ۸ الی ۱۴ به میزبانی شرکت فن آوا کارت با همکاری بانک کشاورزی در محل ساختمان سرپرستی استان البرز این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فن آوا کارت، این همایش با حضور مدیران ارشد فن آوا کارت و بانک کشاورزی و باهدف ارتقاء سطح همکاری، ارائه محصولات و خدمات جدید، هم‌اندیشی و رفع مشکلات در اجرای پروژه‌های جاری و بازاریابی نحوه بهبود خدمت‌رسانی به پذیرندگان صورت گرفت.

در این جلسه ابتدا دکتر یوسفی مدیر استان البرز بابیان اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقا کمی و کیفی پذیرندگان این استان به لزوم تحول در نگرش روسای شعب برای افزایش سهم از بازار اشاره کرد. سپس مهندس حسینی‌فر رئیس اداره کل خدمات نوین بانک کشاورزی با اشاره به حجم تراکنش پایانه‌های فروش فن آوا کارت نزد مشتریان این بانک، به بررسی، تجزیه‌وتحلیل علت‌های رشد و عوامل مؤثر در افزایش و حفظ این گروه از مشتریان پرداخت.

در ادامه محصولات جدید و نوین شرکت فن آوا کارت همانند PDA و mPOS توسط مدیر امور مشتریان شرکت برای حاضرین ارائه شد. پس‌ازآن امکانات ویژگی‌های درگاه پرداخت اینترنتی و درون برنامه‌ای شرکت فن آوا کارت برای مدعوین تشریح شد.

در پایان جلسه مدیران شعب بانک کشاورزی استان البرز و قزوین نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد مسائل جاری در رابطه با پشتیبانی و بازاریابی دستگاه‌های کارت‌خوان ارائه کردند و مدیران شرکت فن آوا کارت هم به سؤالات مطرح‌شده پاسخ دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.