راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها

فرآیند اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز با طیف گسترده و متنوعی از امکانات و قابلیت‌ها، نظیر کانال‌های تعاملی، گروه‌های عمومی و اختصاصی، انواع بات‌ها و فروشگاه سازها، پروفایل‌های تجاری، انواع ابزارهای مالی و پرداخت و تحویل، فرصتی استثنایی برای فعالیت مطمئن و پایدار کسب‌وکارها مطابق با قوانین و مقررات کشور ازجمله مصوبات اخیر شورای عالی فضای مجازی را فراهم کرده است.

ازاین‌رو مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در راستای تسهیل فرآیندهای شکل‌گیری کسب‌وکارها و نیز حمایت و هدایت کسب‌وکارها، مذاکرات راهبردی با مسئولین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی را آغاز کردهاست.

لذا از کلیه فعالان کسب‌وکارهای الکترونیکی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، جهت ثبت نشانی فعالیت خود و آغاز فرآیند اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دعوت می‌کند تا با مراجعه به نشانی اینترنتی www.enamad.ir و ایجاد حساب کاربری، اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها کنند.

همچنین کسب‌وکارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود، از قسمت افزودن شناسه اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها کنند. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، لایحه‌ای را نیز جهت حمایت از کسب‌وکارهای الکترونیکی تهیه‌کرده که به‌زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.