راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره مادلین کی اوفسسر، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت تندر آرمور چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / مادلین کی اوفسسر با بیش از 30 سال سابقه در حوزه سرویس‌های مالی و صنعت پرداخت، اکنون مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت ارائه‌دهنده فناوری‌های جلوگیری از کلاهبرداری تندر آرمور است.

او پیش از راه‌اندازی تندر آرمور، به‌عنوان تحلیلگر ارشد در گروه مشاوره و تحقیقات مالی ایت فعالیت می‌کرد و حوزه‌های مربوط به کارت‌های اعتباری، نقدی و از پیش پرداخت‌شده، بازاریابی و بازاریابی وفاداری و انگیزه را دنبال می‌کرد.

با تجربیاتی که اوفسسر در زمینه استراتژی‌های کسب‌وکار، مدیریت محصول و بازاریابی و پرداخت به دست می‌آورد، تندر آرمور را راه‌اندازی می‌کند. با توجه به اینکه اوفسسر به‌عنوان یکی از رهبران و پیشروهای صنعت پرداخت شناخته می‌شود و در لیست «زنان تاثیرگذار در صنعت پرداخت» سایت پیمنتس سورس به‌عنوان دومین زن تاثیرگذار در این صنعت معرفی شده، در رویدادهای بین‌المللی بسیاری از جمله؛ مانی 2020، انجمن کارت، پی‌ثینک، پری‌پید اکسپو و… سخنرانی داشته است.

فعالیت‌های اجتماعی اوفسسر در رویدادها و رسانه‌های مختلف بسیار زیاد است و همین موضوع او را به چهره شناخته‌شده‌تری میان فعالان این صنعت تبدیل کرده است. همچنین از او نقل‌قول‌های بسیاری در رسانه‌هایی مانند آسوشیتدپرس، بلومبرگ، سی‌ان‌ان مانی، نیویورک‌تایمز، رویترز و وال‌استریت ژورنال مطرح شده است.

اوفسسر سابقه حضور به‌عنوان استراتژیست و مالک محصول در شرکت اف‌آی‌اس، معاون ارشد محصول در شرکت فرست‌دیتا، معاون بازاریابی و عملیات فرست‌یونیون و همکاری با شرکت‌های مسترکارت و بانک نیویورک را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.