راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در گذشته نمی‌مانیم / نگاهی به شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد

ماهنامه عصر تراکنش / سید ناصر طاهری مدیرعامل شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد است که به اختصار پارس نامیده می‌شود. این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سداد به‌شمار می‌رود، پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و شبکه بانک ملی را با همه وسعتی که در سطح کشور دارد، مدیریت می‌کند.

شرکت پارس در عین حال که پشتیبانی سیستم‌ها و تامین قطعات سخت‌افزاری مورد نیاز شعب بانک ملی را به عهده دارد، به صورت 24 ساعته از سامانه‌های آنها پشتیبانی می‌کند و پاسخگوی مشتریانی است که در انجام عملیات بانکی خود به هر نحوی دچار مشکل شده‌اند و به‌صورت تلفنی نیاز به پشتیبانی دارند.

سید ناصر طاهری مدیرعامل شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد
سید ناصر طاهری مدیرعامل شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد

پشتیبانی‌های مشتریان بانک به دو دسته مشتریان حقوقی و معمولی بانک و پشتیبانی مشتریان ویژه و VIP مانند دانشگاه آزاد، شرکت نفت، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان حج و زیارت تقسیم می‌شوند. شرکت پارس علاوه بر این موارد پشتیبانی سامانه بام را نیز به عهده دارد. اما این همه فعالیت‌هایی نیست که ناصر طاهری برای پارس در نظر گرفته است.

او که از سال 1394 تا به امروز مدیرعامل پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد است، در یکی از گفت‌وگو‌های خود با عصر تراکنش گفت: «نمی‌خواهیم در گذشته بمانیم و قصدمان این است که شرکت را وارد حوزه‌های گسترده و جدیدی کنیم.» پارس اکنون در حوزه تولید مینی‌پی‌سی‌ها، سیستم‌های نوبت‌دهی بانک‌ها و کیوسک‌های بانکی، مطالعاتی انجام داده و در برخی هم به نتیجه رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.