راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رؤیایی که محقق شد؛ پایان خوش مسافران جام جهانی پات

تمام شد؛ اما این‌یکی فرق داشت پایانش مثل قبلی‌ها نبود مصداق بارز آن پایان‌های تلخ ولی شیرین. اصلاً چرا تلخ؟ انگار برای آنچه در جام جهانی روسیه برای ایران رخ داد باید دنبال واژه‌ای خیلی مناسب‌تر گشت واژه‌ای که حس رضایت را منتقل کند و نه شکست را.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، کسی شک ندارد آن رؤیای بزرگ ایرانی‌ها همین‌الان هم برای بسیاری از مردم به واقعیت رسیده است. همه‌چیز آن‌قدر شگفت‌انگیز بود تا صعود نکردن به مرحله بعد، فراموش شود؛ حالا همه از غرور ملی می‌گویند و جمله معروف بچه‌ها مچکریم.

و در این خاطره سازی روزهای پرفروغ ایران وجام جهانی روسیه؛ بدون شک نباید از یار دوازدهم ملی پوشان هم به‌سادگی عبور کرد. کسانی که در این ایام سروصورتشان را منقش به پرچم سه رنگ کشورمان کردند، در ورزشگاه‌های روسیه فریاد زدند، بر طبل کوفتند، شادی کردند، آه حسرت کشیدند و اشک ریختند تا بگویند همه‌جوره پشت ایران می‌ایستند و چه افتخاری بالاترازاینکه مسافران هواپیمای پات هم در این سه مسابقه بخشی از یار دوازدهم این روزهای تیم ملی بودند.

کسانی که در کمپین پات ایران کیش شرکت کردند، جز 50 نفر برنده این مسابقه شدند ولی حالا از میان آن تعداد، این افراد سفر به جام جهانی روسیه را به دریافت هزینه آن ترجیح دادند. این عده از برندگان پات یا همان یار دوازدهمی‌های جام جهانی در این روزها از نزدیک شاهد دومین برد ایران در تاریخ جام جهانی بودند؛ شاهد از دست رفتن صحنه پنالتی رونالدو و مهارش توسط بیرانوند و تساوی تاریخی با پرتغال و ایستادگی و جنگندگی تیم ملی کشورمان در مقابل اسپانیا و همراه و هم‌پیمان با سایر تماشاچیان هر چه داشتند برای تشویق ایران رو کردند.

و البته خدا را شکر که در همه این مسیرها خوش‌قولی ایران کیش به وعده‌اش نیز برای این اتفاق میمون و اعزام برندگان پات به جام جهانی تحقق یافت. پژمان جمشیدی نیز با مسافران پات در این پرواز و سفر چندروزه همراه و همگام بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.