راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برای ارتقای امنیتی: کارت‌های سوخت جایگاه داران باطل شد

جایگاه‌داران عرضه‌کننده سوخت امکان عرضه بنزین آزاد بدون کارت سوخت را ندارند.

از چهارشنبه هفته گذشته (۳۰ فروردین‌ماه) صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه‌ سوخت شکل گرفت که علت آن تحویل ندادن بنزین آزاد بدون کارت سوخت بود.

در همین زمینه بیژن حاج محمدرضا گفت: از ۳۰ فروردین‌ماه کلیه‌ کارت‌های جایگاه‌داران که برای عرضه‌ بنزین آزاد به خودروهای بدون کارت سوخت مورد استفاده قرار می‌گرفت، از طرف شرکت ملی پالایش و پخش باطل شد که به همین علت عرضه‌ بنزین آزاد با کمی اختلال مواجه شد.

رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه‌ سوخت در مورد دلیل باطل‌شدن کارت سوخت جایگاه‌داران توضیح داد: شرکت ملی پالایش و پخش به جایگاه‌داران اعلام کرد که برای ارتقای امنیت این کارت‌ها، باید رمز آن‌ها تغییر کند، به همین دلیل کارت سوخت جایگاهداران سوزانده شده و قرار است در مرکز تولید کارت‌های سوخت در شیراز دوباره تولید و در اختیار جایگاه‌داران قرار گیرد.

وی این موضوع که جایگاه‌داران به دلیل مشکلات خود با شرکت ملی پالایش و پخش از دادن بنزین آزاد خودداری می‌کنند را رد کرد و افزود: طبق دستورالعمل این شرکت در حال حاضر امکان عرضه‌ بنزین آزاد با کارت سوخت می‌سر نیست.

رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه‌ سوخت در پاسخ به این سوال که چه زمانی بنزین آزاد با کارت جایگاه‌داران دوباره عرضه خواهد شد، یادآور شد: این موضوع بستگی به شتاب شرکت ملی پالایش و پخش در تحویل کارت‌های سوخت مورد نظر به جایگاه‌داران دارد.

حاج محمدرضا در پاسخ به این سوال هم که در حال حاضر خودروهایی که به دلایل مختلف فاقد کارت سوخت هستند باید چگونه سوخت مورد نظر خود را تامین کنند، اظهار کرد: این افراد باید مدتی صبر کنند.

البته به گفته‌ وی تعداد بسیار کمی از جایگاه‌داران در حال حاضر کارت سوخت دارند، اما باید گشت و آن‌ها را پیدا کرد!

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.