راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امسال بیش از 30 شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذار در الکام استارز حضور دارند

بیش از 30 صندوق سرمایه‌گذاری، شتاب‌دهنده، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حضور می‌یابند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در سالن‌های الکام استارز و الکام گیمز از پنجم خردادماه در قالب پیش ثبت‌نام شروع و تا ۲۷ خردادماه به صورت ثبت درخواست رزرو غرفه ادامه داشت. پس از بررسی درخواست‌های ثبت شده، درخواست‌های تکمیل اطلاعات و بررسی اعتراضات، حدود ۶5۰ استارت‌آپ تأیید شده در صف تکمیل ثبت‌نام و جانمایی در سالن‌های الکام استارز و الکام گیمز هستند.

بیش از 30 صندوق سرمایه‌گذاری، شتاب‌دهنده، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری نیز به عنوان تکمیل کننده چرخه زیست بوم استارت‌آپ‌ها در سالن الکام استارز ثبت‌نام کردند و حضور خواهند داشت.

الکام استارز و الکام گیمز در چهار سالن اصلی 8 و 9 و 10 و 11 با مشارکت استارت‌آپ‌ها و تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در چهار مدل غرفه حضور خواهند داشت. نوع اول غرفه اقتصادی، با مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به منظور حمایت از افرادی که دارای ایده هستند و در مراحل ابتدایی راه‌اندازی استارت‌آپ قرار دارند؛ نوع دوم غرفه پایه، با مبلغ ۷۵۰ هزار تومان؛ نوع سوم غرفه اختصاصی 12 متری و نوع چهارم غرفه‌های بزرگ بالای 12 متر است که هزینه آن با تعرفه نمایشگاهی محاسبه می‌شود در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حاضر خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.