راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایت وزارت صنعت را هک و چند هزار خودرو وارد کردیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: «متأسفانه سایت وزارت صنعت و معدن هک شد و با همین هک، 5 هزار ماشین قاچاق وارد کشور شد.»

بعد از اعلام خبر بالا، واویلایی در مملکت به پا شد و جمعی از قاچاقچیان حرفه‌ای به همراه جامعه هکرهای بدون مرز، در اقدامی هماهنگ اقدام به خودزنی کردند. همچنین رئیس مرکز ماهر، رئیس پلیس فتا، وزیر صنعت و معدن و وزیر ارتباطات به صورت خودجوش استعفا کرده و از اینکه نتوانستند با این متخلفان برخورد کنند، ابراز ندامت کردند.

 

سخنی از زبان گناهکار

سلام؛ من یکی از عاملین اصلی هک کردن وزارت صنعت، معدن و تجارت هستم و از کرده خود نادم و پشیمانم. جملاتی که در ادامه می‌آید، به تمامی اظهارات خودم هستند و اقرار می‌کنم که هیچ کس هیچ فشاری برای نوشتن این کلمات بر من وارد نکرده است.

موضوع از این قرار است که ما 5 هزار ماشین از دیار کفر آورده بودیم و برای یک فرصت استثنایی جهت وارد کردن آن محموله به داخل مرزهای کشور انتظار می‌کشیدیم. پس از جستجوی فراوان دریافتیم که گمرک ایران آن‌قدر مقرراتش جدی است و آن‌قدر همه چیز با نظم و ترتیب انجام می‌شود که هیچ راه غیرقانونی برای وارد کردن خودروهایمان به داخل ایران وجود ندارد. با پرس‌وجوی فراوان، متوجه شدیم که تنها راه نفوذ به این سیستم امن، هک کردن سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است. تصمیم گرفتیم که این سایت را هک و برای خودمان مجوزهای ترخیص از گمرک صادر کنیم.

در پیام‌رسان محبوب داخلی یک گروه درست کردیم و در تلگرام و واتس‌اپ هیچ فعالیت خلافی نداشتیم. کسی به ما شکی نکرده بود و به همین خاطر برای دفع خطر احتمالی، تمام هماهنگی‌هایمان را در همان گروه ایرانی انجام می‌دادیم. ماشین‌ها را تا نزدیکی مرز آوردیم و پشت محموله‌مان قایم شدیم. آماده شروع عملیات بودیم. در گروه اعلام کردیم که هکرها سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت را هک کنند. هکرها سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت را به سختی پیدا کردند؛ روی سایت گردوغبار زیادی نشسته بود. به سایت نگاهی انداختند و هم‌زمان با کشیدن قلیان، سایت را با سرعت زیاد هک کردند. متأسفانه حتی هکرها هم به قلیان اعتیاد پیدا کرده‌اند. در گروه با آنها شوخی کردم که پدرسوخته‌ها آیا می‌دانید که هر بار مصرف قلیان با 80 نخ سیگار برابری می‌کند؟ باشد اگر حس می‌کنید به درد نمی‌خورد، این تکه از داستان را ادامه نمی‌دهم.

بعد از چند ثانیه یکی از هکرها پرسید که چرا سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت به این راحتی هک شد؟ نکند کسی دارد برایمان تله می‌اندازد؟ ترسیده بودیم. به او گفتم که گاوصندوق سایت را سریع خالی کند و مشتی مهر و برگه ترخیص بردارد. عملیات تا اینجا خوب پیش رفته بود. در ثانیه‌های پایانی، یک ربات هوشمند به هکرها گفته بود: سلام، به سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت خوش آمدید، می‌توانم به شما کمک کنم؟ تا او آمد، بچه‌ها فلنگ را بستند و با فشردن آلت‌اف۴، در رفتند.

من برگه‌ها و مجوزها را به راننده‌ها و قاچاقچیان عزیزم رساندم و اعلام کردم که با رفتار و قیافه عادی، از مقابل مأموران عبور کنند. از آنجایی که سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هک و اوضاع شیرتوشیر و بعضاً خرتوخر شده بود، باید هرچه سریع‌تر ماشین‌ها را وارد کشور می‌کردیم. به راحتی ماشین‌ها را وارد کردیم و همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت.

در حال چاق کردن قلیان بودیم که ناگهان خبری مبنی بر وارد شدن 5 هزار ماشین به وسیله هک کردن سایت وزارت صنعت و معدن منتشر شد. بلافاصله شما به ما زنگ زدید و از اینجا به بعد هم که در خدمت شما بوده‌ایم. نمی‌دانیم چه کسی ما را لو داد و هنوز نفهمیده‌ایم که از کجا خوردیم! مثل سگ پشیمانیم و جا دارد در همین فرصت از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و امت شریف عذرخواهی کنیم.

 

تکذیب شد

یک روز بعد از انتشار خبر هک شدن سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت‌خانه مربوطه این خبر را تکذیب کرد. خدا را شاکریم که چنین اتفاق بدی از بیخ گوشمان رد شد و مسئولان این بار هم با هوشیاری و صلابت، دوباره ثابت کردند هیچ خبر بدی را نباید باور کنیم و بدانیم آنها با اقتدار همیشگی‌شان خبرهای بد را تکذیب می‌کنند. امید است تا با جا خالی دادن از تیرهای سیاه‌نمایی، درک کنیم که اوضاع کشور با چیزی که در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌کنیم، فرق دارد و با بالاکشیدن سواد رسانه‌ای خود، دشمن را از دستیابی به اهداف شوم، بازداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.