راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیش‌فروش اینترنتی خودرو همچنان دور از دسترس

طرح پیش‌فروش اینترنتی ایران‌خودرو به مناسبت عید سعید فطر که چهارشنبه هفته گذشته مرحله نخست آن آغاز شد، دیروز یکشنبه در حالی دومین مرحله آن کلید خورد که سایت این شرکت طبق روال از دسترس خارج شد و قصه تکراری چالش چگونگی ثبت‌نام مصرف‌کنندگان واقعی را رقم زد.

به گزارش ایران، این روند اخلال در سایت در حالی بارها تکرار شده که هفته گذشته در دور نخست پیش‌فروش‌های ایران‌خودرو، مراجعه‌کنندگان بعد از اختلال چنددقیقه‌ای و سپس ورود به سایت در همان دقایق اولیه، با عبارت «ظرفیت‌تکمیل شد» مواجه شده و تلاش آن‌ها برای خرید ناکام ماند؛ اما دیروز، حتی امکان ورود به سایت برای بررسی وضعیت موجودی خودروها نیز فراهم نشد.

 

عذرخواهی ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در مرحله دوم فروش ویژه عید سعید فطر که مقرر بود از ساعت ۱۰ صبح دیروز یکشنبه آغاز شود، به دلیل مراجعه گسترده متقاضیان عملکرد سایت اینترنتی فروش با کندی مواجه شده و امکان نام‌نویسی برای تعدادی از مشتریان مقدور نشده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو تأکید کرد: «برنامه‌های فروش این خودروساز به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت لذا ضمن عذرخواهی بابت کندی سیستم ثبت‌نام‌ها به دلیل تقاضای فراوان، از مشتریان تقاضا می‌شود با اتخاذ صبر و شکیبایی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.